Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Anledningen varfor jag undrar:
Mitt draktiga sto (skall fola i borjan pa juni) har vuxit over magen ganska snabbt den senaste dryga manaden och jag kan ibland kanna att det ar lite varmt och svullet, storleksmassigt lite mindre an en kupad handlov, pa bada sidor av magen. Platsen ar ca tva handsbredder bakom sadelgjordsstaden. Den ytliga muskeln heter pectoralis enligt anatomiboken. Hon rids inte utan gar mest i hage och promeneras vid hand.
Mitt sto är också rädd om sin mage men jag tolkar inte det som om hon har ont i magmusklerna utan jag tror att hon bara tycker att jag är jobbig som vill peta på hennes mage i tid och otid.
Hon står ofta med sina hästkompisar och kliar varandra och då låter hon de andra hästarna klia henne på magen där hon inte vill att jag ska peta annars och hästar tar ju i rejält när dom kliar på varandra så ont har hon nog inte bara lite tjurig när hon tycker att matte blir jobbig!
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hundavel & Ras Fäller inte päls – perfekt för allergiker.• När han är fullvuxen kommer han att väga ca 3 kg.• Passar perfekt för lägenhetsliv tack vare...
Hästmänniskan Jag har gjort lite olika, men kommer ta hjälp med min ungponny. Ffa inkörning som jag inte har gjort innan :). Min förhoppning är dock...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.