F
Fruentimber
Det var ju tråkigt att du inte kan se det. Men så är det. Oavsett din åsikt.
Så min åsikt är fel och din är rätt, eller vad är det du försöker framhålla? "Så är det", verkligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju tråkigt att du inte kan se det. Men så är det. Oavsett din åsikt.
Så min åsikt är fel och din är rätt, eller vad är det du försöker framhålla? "Så är det", verkligen?
Man kan med fördel mixa gröten slät med stavmixer. Då blir den verkligen inte slajmig utan slät och fluffig !
Ja, i det här fallet är din åsikt fel. Du tror inte att prat om vad en "normal" kvinna behöver, är nått som kan påverka negativt. Det är fel.
Det var inte alls vad jag sa, faktiskt. Uppskattar om du inte misstolkar mig medvetet på det sättet. Läs om, läs rätt.
Eller lägg ner. Ett tips, starta en egen tråd!
Jag startade denna och har inga problem med var den "tagit vägen".
Det enklaste är att mixa grynen innan.Men smart!! Det ska jag definitivt testa. Köpt hem fiberhavregryn, mjölk och rårörda lingon nu.
Jag gjorde det efter att ekotipset la ut det på instagram, och alla kommentarer som haglade in om att gröten blev underbar - det tyckte dock inte jag, det blev slemmigt som fast välling i min mun, jag håller mig till gröten. Men många gillade det som sagt - https://www.ekotipset.se/blogg/tag/mixaDet enklaste är att mixa grynen innan.
Jag håller helt med dig.Jag gjorde det efter att ekotipset la ut det på instagram, och alla kommentarer som haglade in om att gröten blev underbar - det tyckte dock inte jag, det blev slemmigt som fast välling i min mun, jag håller mig till gröten. Men många gillade det som sagt - https://www.ekotipset.se/blogg/tag/mixa
Tabletterna har precis lika bra effekt tycker jag, tärningarna är klibbiga.. Typ fastnar i hela truten Men lätt värt det i kris!Nyss tuggade jag i mig första Frukt- och fibertärningen. Nu undrar jag om tabletterna ger samma resultat? Det var inte det godaste jag smakat om man säger så
Jag har inte läst hela tråden (långt ifrån), men om du tycker om katrinplommon (såna torkade) så kan det räcka med ett eller två om dagen för att magen ska bli gladare. Det är säkert så att det helt enkelt beror på att du äter lite som gör magen trög. Kroppen kramar ut minsta lilla näring ur maten så det blir lite torrt och fastNyss tuggade jag i mig första Frukt- och fibertärningen. Nu undrar jag om tabletterna ger samma resultat? Det var inte det godaste jag smakat om man säger så
Jag har inte läst hela tråden (långt ifrån), men om du tycker om katrinplommon (såna torkade) så kan det räcka med ett eller två om dagen för att magen ska bli gladare. Det är säkert så att det helt enkelt beror på att du äter lite som gör magen trög. Kroppen kramar ut minsta lilla näring ur maten så det blir lite torrt och fast
Just kalorinivån är egentligen inte svår att få upp iof (bara att äta något mer energitätt ) som tex torkad frukt istället för färsk. Men det är ju inte det som är problemet för dig. Havregrynsgröt kan ju hjälpa förstås. Ska fundera lita om jag kan komma på något mer.Det gör jag nog inte, tycker åtminstone inte om juicen. Men ja, det hänger nog ihop. Försöker äta mer, men det är svårt.
Just kalorinivån är egentligen inte svår att få upp iof (bara att äta något mer energitätt ) som tex torkad frukt istället för färsk. Men det är ju inte det som är problemet för dig. Havregrynsgröt kan ju hjälpa förstås. Ska fundera lita om jag kan komma på något mer.