Madrass i mjuklift??

daymint

Trådstartare
Hur har ni det som har mjukliftar i era barnvagnar?Har ni även madrass i eller räcker den dynan/mjukheten som är inbyggd i liften?
 
Sv: Madrass i mjuklift??

Vi har en madrass i våran. Nu vet jag inte om det är standard på den vagnen eller om sambons bror/flickvän köpt dit den separat. Vi fick ju vagnen av dom. Den verkar ju vara perfekt avpassad för liften i alla fall. Den är inte så tjock, bara så det ger mjukhet. Kände nu hur det skulle kännas utan madrass, det kändes inge vidare. Lite hårt.
 
Sv: Madrass i mjuklift??

Jag hade en bit tillklippt liggunderlag längst ner och sedan en mjuk fleccefilt på det, i mjukliften.
Nu när vi tagit bort mjukliften har jag ett fårskinn i vagnen.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hur gör ni som åker snowboard och vill lära era barn åka lift? Skidåkare tar ju sina barn mellan benen men hur gör en snowboard åkare...
Svar
10
· Visningar
1 251
Senast: Badger
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 547
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 229
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp