Mach ergonomiska sele?

Kontrast

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av Mach ergonomiska sele? Kan dom röra sig bra i den? Jag tycker om att man kan sätta kopplet där fram ifall han har en väldigt dragig dag eller ifall han behöver gå lite långsamt ibland.

Är det slöseri med pengar tro? Han är ju egentligen inte en särskilt dragig hund men ibland hänger han lite irriterande i kopplet och det vill jag gärna ha bort. Tydligen går den även bra att ha som bälte i bilen, hur är det tänkt att man ska sätta fast den då?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
906
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 548
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 530
Senast: Acto
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 414
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar