Äsch lägg ner m65 låt folk tävla om de vill utan det resultatet. Alla som tävlar pröjsar själva- varför detta förmynderi??? Ha kvar schyssta, transparenta (dvs tydliga, för alla i förväg kända och sedan efterlevda regler kring uttagning till lag). Men om ryttare vill använda sina egna pengar till startavgifter och resor för att tävla internationellt LÅT dom göra det! Våra nordiska grannländer har inte m65. De låter folk betala o tävla. Här ska vi ha M65, som man sedan struntar i när det gäller kval och uttagningar. Helt galet och inte så man bygger laganda.

Äsch lägg ner m65 låt folk tävla om de vill utan det resultatet. Alla som tävlar pröjsar själva- varför detta förmynderi??? Ha kvar schyssta, transparenta (dvs tydliga, för alla i förväg kända och sedan efterlevda regler kring uttagning till lag). Men om ryttare vill använda sina egna pengar till startavgifter och resor för att tävla internationellt LÅT dom göra det! Våra nordiska grannländer har inte m65. De låter folk betala o tävla. Här ska vi ha M65, som man sedan struntar i när det gäller kval och uttagningar. Helt galet och inte så man bygger laganda.

Jag fattar inte problemet? Man är ju redan FEI kvalad? Det finns så många variabel med M65 och inget konstant så det blir ju helt tandlöst

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 883
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
592
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 754
Senast: sjoberga
·
Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka