Bukefalos 28 år!

Äsch lägg ner m65 låt folk tävla om de vill utan det resultatet. Alla som tävlar pröjsar själva- varför detta förmynderi??? Ha kvar schyssta, transparenta (dvs tydliga, för alla i förväg kända och sedan efterlevda regler kring uttagning till lag). Men om ryttare vill använda sina egna pengar till startavgifter och resor för att tävla internationellt LÅT dom göra det! Våra nordiska grannländer har inte m65. De låter folk betala o tävla. Här ska vi ha M65, som man sedan struntar i när det gäller kval och uttagningar. Helt galet och inte så man bygger laganda.
 
Äsch lägg ner m65 låt folk tävla om de vill utan det resultatet. Alla som tävlar pröjsar själva- varför detta förmynderi??? Ha kvar schyssta, transparenta (dvs tydliga, för alla i förväg kända och sedan efterlevda regler kring uttagning till lag). Men om ryttare vill använda sina egna pengar till startavgifter och resor för att tävla internationellt LÅT dom göra det! Våra nordiska grannländer har inte m65. De låter folk betala o tävla. Här ska vi ha M65, som man sedan struntar i när det gäller kval och uttagningar. Helt galet och inte så man bygger laganda.

Jag fattar inte problemet? Man är ju redan FEI kvalad? Det finns så många variabel med M65 och inget konstant så det blir ju helt tandlöst
 

Liknande trådar

Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
550
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
1 093
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
3 346
Senast: super
·
Foder & Strö Funderar över om det finns nån forskning kring hur länge en häst behöver tugga för att känna sig nöjd/mätt? Jag vet att hästar inte ska...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
10 053
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp