M Totilas eller hans far?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Fenestra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 4 868
Sv: M Totilas eller hans far?

Jag hade nog valt Gribaldi till min lilla dam..
Sitter här och är jättesugen nu, särskillt med tanke på att Gribaldi nu gått bort -så jag menar, man kanske skulle passa på?

Jag som inte är så himla insatt, finns det någon i Sverige som redan tar in Gribaldi på fryst eller skick? Eller hur skulle man gå tillväga? Kan man få hjälp av någon seminstation?

Ja ingen lär ju ta in på skick nu eftersom han är död.
Så det blir ju till att hoppas på att det finns tillräckligt mycket i frysen och att vanliga människor har råd.

Askö stuteris plan var väl att ta in fryst på Gribaldi. Hoppas att det går i lås trots hingstens frånfälle

ja, hoppas att Askö kan ta in.. Och ja som du säger, man kan ju hoppas på att även vanliga människor ska kunna ha råd att använda sig av det.

Gribaldi skulle väl ha stått hos Paul.S 2010,innan han dog var priset 1800 euro

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra... 2
Svar
33
· Visningar
12 498
Senast: Mirre
·
C
Avel Tänkte att jag skulle visa för alla uppfödare här inne vad Heimdal sa på föreläsningen i Västerås på Häst 2006. Tråden är startad med... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
8 821
Senast: Animor
·
Övr. Hund Man har ju strikt hundägaransvar, men hur långt sträcker det sig rent juridiskt egentligen i rent ekonomiska aspekter? Kom att tänka...
Svar
7
· Visningar
4 519
Hästvård Vet inte om jag rapporterat de senaste klinikbesöken eller ej, men om det fortfrande finns nån som är intresserad så är här del...
Svar
8
· Visningar
1 544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka