Sv: Heimdahl om Exteriör och hållbarhet...
Jag är också intresserad så länge vi håller oss på västkusten!
/Jenny
Jag är också intresserad så länge vi håller oss på västkusten!
/Jenny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väkomna Diamonia och jennyjennyjennyjenny skrev:Jag är också intresserad så länge vi håller oss på västkusten!
/Jenny
Eftersom jag är en sällsynt dålig kocka så är jag mycket stolt över att kunna mästra en kaffepannaclownen skrev:Athena, Kima, Stommen, Alexia, Poff, Alladin, Belize, Mimus, Pia_lotta, oz_joj Sara-Ida & Jag själv - nu är vi tolv stycken ( eller har jag glömt någon ? )
oz_joj kan du inte höra av dig när du vet om vi får låna lokalen. Själv ska jag jobba natt hela helgen men får försöka hålla mig uppdaterad via mitt arbete om det finns möjlighet.
Diamonia & Jennyjenny. Vem av er är en fena på Kaffekok
Helen
clownen skrev:oz_joj kan du inte höra av dig när du vet om vi får låna lokalen. Själv ska jag jobba natt hela helgen men får försöka hålla mig uppdaterad via mitt arbete om det finns möjlighet.
Då arbetar jagNi kan inte 10-11/6? Den helgen kan jag säkert låna en lokal, får bara dubbelkolla så inget annat sker då men det brukar det inte göra...
Då kanske ni får köra på utan mig den helgen ni föreslog innan men jag törs inte svära på att ni får låna lokal på skolan. Ska jag fråga?clownen skrev:Då arbetar jag
Helen
Då föreslår jag att vi tar detta i höst eftersom att vi nu är flera som inte kan vid det datum som var sagt - det är alltid roligast om så många som möjligt kan :smirk: Dessutom så får är det kanske bättre att vara ute i mer god tid om Heimdal bokas långt i förväg - om han nu har lust att komma.pialotta skrev:Nu har jag fått datum för min Vancouverresa; 16-25 juni. Om träffen blir 17e kan jag alltså inte komma.
hälsn pialotta
Torsdagen ?poff skrev:Funkar troligtvis för mig, beroende på vilken dag det blir.
Hur kan du missa den viktigaste tråden på hela forumetOj, jag hade missat fortsättningen på tråden
För mig hade det valet varit enkelt om du hade det samtidigt som föreläsningenSatt och började bli upprörd över att jag nog inte kan den föreslagna helgen, för då har jag både ponnytrav på hemmabanan och ponnyutställning på hemmaridklubben samtidigt . Besvärligt med många järn i elden...
Kanske inte - jag tror att det kanske är fler som vill vara med härifrån som inte vill träda fram Kanske fler kan om vi nu skjuter upp det till championatet - då har man ju längre tid på sig att planera in det...Men tror ni verkligen att det behöver annonseras om det?
Jag tror att det var Kima som skulle kontakta honom så då frågar nog hon samtidigt...Har någon kollat upp hur mycket betalt han skulle vilja ha? OM han ens är intresserad?
vad har hopphästklubben med detta att göra - nu känner jag att jag inte riktigt förstår kopplingen...pialotta skrev:du har så rätt ameo, men clownens förslag är också jättebra.Kanske vi talar om två träffar, en lite större organiserad typ "Heimdahl har en föreläsning på Hopphästklubben om exteriörens betydelse för hållbarhet" i Lund under championatsveckan och en mindre veckan efter eller så.
det viktigaste är att han blir underrättad om våra planer så att han kan reagera och titta i sin almanacka... Iofs kan jag ringa men jag är nog inte den bäste, clownen känner du dig lite manad kanske? Någon som är med i Hopphästklubben av oss?