M
mooi
Så. Brukar ni lyssna av era röstmeddelanden om ni får några?
Ja absolut. Privat får jag inga röstmeddelanden men på jobbet händer det ändå ganska ofta och dem lyssnar jag alltid av så fort jag ser dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så. Brukar ni lyssna av era röstmeddelanden om ni får några?
Nej aldrig.Brukar ni lyssna av era röstmeddelanden om ni får några?
Jag har ingen röstbrevlåda pga att jag inte lyssnade av när jag hade. 99% av gångerna var det bara folk som inte lagt på iaf.Jag blir tokig. Telefonen på jobbet slogs ut av ett åskväder, och jag måste numera ringa upp kunder och leverantörer på mitt privata nummer. Leverantörerna är sällan ett problem, men kunderna....
Nio av tio svarar inte. Jag talar in ett meddelande. De ringer antingen inte upp alls, kommer inte dit och hämtar sin vara heller, eller så ringer de och säger att jag har ringt upp dem = har inte lyssnat på vad jag ville.
Så. Brukar ni lyssna av era röstmeddelanden om ni får några? Jag svarar heller aldrig på okända mobilnummer eftersom jag inte orkar med telefonförsäljare, men gör någon sig omaket att tala in nått tar jag för givet att de faktiskt vill mig något. Så hur gör ni?
Jag blir tokig. Telefonen på jobbet slogs ut av ett åskväder, och jag måste numera ringa upp kunder och leverantörer på mitt privata nummer. Leverantörerna är sällan ett problem, men kunderna....
Nio av tio svarar inte. Jag talar in ett meddelande. De ringer antingen inte upp alls, kommer inte dit och hämtar sin vara heller, eller så ringer de och säger att jag har ringt upp dem = har inte lyssnat på vad jag ville.
Så. Brukar ni lyssna av era röstmeddelanden om ni får några? Jag svarar heller aldrig på okända mobilnummer eftersom jag inte orkar med telefonförsäljare, men gör någon sig omaket att tala in nått tar jag för givet att de faktiskt vill mig något. Så hur gör ni?
Jag blir tokig. Telefonen på jobbet slogs ut av ett åskväder, och jag måste numera ringa upp kunder och leverantörer på mitt privata nummer. Leverantörerna är sällan ett problem, men kunderna....
Alltid!
Självklart!
Pratar någon in på min röstbrevlåda så vill de någonting.
I princip alltid någon som vill meddela att de försökt få tag på mej och kort drar varför och att jag/den ringer upp. Dvs det är viktigt.
Haha, bara mormor som pratar in på min ocksåDet är bara mormor som pratar in på min röstbrevlådaMen ja, jag lyssnar av och ringer upp. Däremot pratar jag sällan eller aldrig in på andra telefonsvarare privat. På jobbet pratar jag däremot alltid in meddelande om tjänsten finns tillgänglig hos den jag sökt.