Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir tokig. Telefonen på jobbet slogs ut av ett åskväder, och jag måste numera ringa upp kunder och leverantörer på mitt privata nummer. Leverantörerna är sällan ett problem, men kunderna....
Nio av tio svarar inte. Jag talar in ett meddelande. De ringer antingen inte upp alls, kommer inte dit och hämtar sin vara heller, eller så ringer de och säger att jag har ringt upp dem = har inte lyssnat på vad jag ville.
Så. Brukar ni lyssna av era röstmeddelanden om ni får några? Jag svarar heller aldrig på okända mobilnummer eftersom jag inte orkar med telefonförsäljare, men gör någon sig omaket att tala in nått tar jag för givet att de faktiskt vill mig något. Så hur gör ni?
Varför hatar du det?Jag HATAR röstmeddelanden. Lyssnar av jobbmobilens voice mail kanske två-tre gånger om året.
Varför hatar du det?
jag håller med, idag när de flesta har telefoner som är lätta och snabba att smsa ifrån så tar jag mycket hellre ett sms med "hej, jag försökte nå dig ang [...] hör av dig när du får tid"Det är jobbigt, opraktiskt, tar onödig tid och är drygt.
Skaffa appen 180 så slipper du problemet med telefonförsäljareMobilnummer svarar jag alltid på men nummer från fasta och helst 031 passar jag mig för och i regel ringer dom bara några signaler och det är i regel telefonförsäljare .Svarar på nummer från mig egen och grannkommunerna .Är så trött på telefonförsäljare att jag bara blir otrevlig
Haha, bara mormor som pratar in på min också![]()
Tack för den här tråden; har nu avaktiverat min röstbrevlåda. Den har stört mig länge, men jag hade inte kommit på tanken att den gick att ta bort. Så skönt.Så. Brukar ni lyssna av era röstmeddelanden om ni får några?
Jag blir tokig. Telefonen på jobbet slogs ut av ett åskväder, och jag måste numera ringa upp kunder och leverantörer på mitt privata nummer. Leverantörerna är sällan ett problem, men kunderna....
Nio av tio svarar inte. Jag talar in ett meddelande. De ringer antingen inte upp alls, kommer inte dit och hämtar sin vara heller, eller så ringer de och säger att jag har ringt upp dem = har inte lyssnat på vad jag ville.
Så. Brukar ni lyssna av era röstmeddelanden om ni får några? Jag svarar heller aldrig på okända mobilnummer eftersom jag inte orkar med telefonförsäljare, men gör någon sig omaket att tala in nått tar jag för givet att de faktiskt vill mig något. Så hur gör ni?
Det är på den vanliga telefonen och tror inte jag kan få in några appar i denSkaffa appen 180 så slipper du problemet med telefonförsäljare![]()
Jag har tagit bort möjligheten att lämna röstmeddelande. Just av den anledningen du visar på, jag lyssnade av den sällan och jag var jättedålig på att återkommaJag blir tokig. Telefonen på jobbet slogs ut av ett åskväder, och jag måste numera ringa upp kunder och leverantörer på mitt privata nummer. Leverantörerna är sällan ett problem, men kunderna....
Jag ringde till en elev förra veckan, hans telefonsvarare var inte uppdateradJag vet inte ens om jag har någon röstbrevlåda, än mindre hur man gör för att lyssna av den. Jag vet att när jag var typ 12 fixade jag en telefonsvarare där jag bad folk skicka sms istället, men jag har bytt abonnemang flera gånger sen dess så jag HOPPAS att den inte är aktiv..![]()