Jag och mina bästa agilitynördkompis har redan betalat och ska sitta bänkade vid datorn och kolla agility i helgen. ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var bättre idag och hörde att det även förbättrades senare på dagen igår. Tydligen var kameramannen sjuk så kameran stod liksom bara uppställd utan att ngn zoomade eller riktade den = man såg typ ingenting.Jag hörde att sändningarna från lydnaden var katastrof tyvärr. Men är över lag sjukt nöjd med hela tillställningen. Hann se lite av agilityn i dag, fan vad inspirerad man blir. Måste få upp staketet kring vår agilitybana så jämten får träna på allvar utan risk för att han drar efter älg
Nä den stod uppställd bredvid mitt tält i ring två, grejen med ring två va också att det var en hel del väntan mellan ekipagen och inte så intressanta moment.Det var bättre idag och hörde att det även förbättrades senare på dagen igår. Tydligen var kameramannen sjuk så kameran stod liksom bara uppställd utan att ngn zoomade eller riktade den = man såg typ ingenting.
Ah var det kanske er man hörde i bakgrunden hela tiden då?Nä den stod uppställd bredvid mitt tält i ring två, grejen med ring två va också att det var en hel del väntan mellan ekipagen och inte så intressanta moment.
Tur det va lite bättre idag för spänning hade vi då in i slutet
Om man vill se ett speciellt ekipage(lydnad), kan man det på nätet? Boss helbror blev visst svensk mästare i lydnad
Ah var det kanske er man hörde i bakgrunden hela tiden då?
Det var några som var i närheten av kameran och pratade titt som tätt iafNäh men hua, jag hoppas jag har haft vett nog att sitta tyst
Det där ärevaravet kommer gå till världshistorien, vad flög i hunden liksom, och stakars matte såg mest chockad ut av oss alla .
Men de har ändå varit lite sådana här roliga episoder under dagarna. Platssittningen där en hund heltänkelt kom på att just hennes plats var den perfekta platsen för att ta sig en liten rullning, .
Det är härlig att de inte är robotar vi har.
Nä var det ngn som rullade sig under platsliggningen?
Aha! Så det kan gåNä inte platsliggningen Utan SITTNINGEN ( sittande i grupp heter det väl i korrekta termer) i gruppen var de fyra hannar och en tik, tiken var placerad i mitten och det tyckte hon var hel lattjo tro ja. Domarna sa de att reaktionerna på de där stackars hannarna var roligast av allt men eftersom jag satt bakom gruppen kunde ja i inte se just den delen