Lydnad och agility SM Sollefteå 2014

Jag både jobbar och tävlar (på annat håll) i helgen men ska försöka hinna kolla också. Finns väl att se även i efterhand som jag förstod det, har några jag vill se.

Lycka Till Alla Som Ska Dit!

Jag är sjukt besviken då jag beställt för att kunna se sändningarna men så funkade inte min kod och det dröjde innan jag fick någon ny. Så tyvärr missade jag både small och medium. :(
Nåväl, jag fick en fungerande kod så imorgon hoppas jag att jag ska få se hela dagen!

Men nu när det funkar måste jag säga, SÅ jävla bra! Bra och proffsigt filmat, roligt med kommentatorerna. Jag sitter här hemma och lever mig in till max. :D

Jag hörde att sändningarna från lydnaden var katastrof tyvärr. Men är över lag sjukt nöjd med hela tillställningen. Hann se lite av agilityn i dag, fan vad inspirerad man blir. Måste få upp staketet kring vår agilitybana så jämten får träna på allvar utan risk för att han drar efter älg :p

Jag hörde att sändningarna från lydnaden var katastrof tyvärr. Men är över lag sjukt nöjd med hela tillställningen. Hann se lite av agilityn i dag, fan vad inspirerad man blir. Måste få upp staketet kring vår agilitybana så jämten får träna på allvar utan risk för att han drar efter älg :p
Det var bättre idag och hörde att det även förbättrades senare på dagen igår. Tydligen var kameramannen sjuk så kameran stod liksom bara uppställd utan att ngn zoomade eller riktade den = man såg typ ingenting.

Det var bättre idag och hörde att det även förbättrades senare på dagen igår. Tydligen var kameramannen sjuk så kameran stod liksom bara uppställd utan att ngn zoomade eller riktade den = man såg typ ingenting.
Nä den stod uppställd bredvid mitt tält i ring två, grejen med ring två va också att det var en hel del väntan mellan ekipagen och inte så intressanta moment.

Tur det va lite bättre idag för spänning hade vi då in i slutet

Nä den stod uppställd bredvid mitt tält i ring två, grejen med ring två va också att det var en hel del väntan mellan ekipagen och inte så intressanta moment.

Tur det va lite bättre idag för spänning hade vi då in i slutet
Ah var det kanske er man hörde i bakgrunden hela tiden då? ;)

Ja det var verkligen spännande! Jag höll på att dö när Ylle körde ärevarv på inkallningen :eek:

Om man vill se ett speciellt ekipage(lydnad), kan man det på nätet? Boss helbror blev visst svensk mästare i lydnad :D

Om man vill se ett speciellt ekipage(lydnad), kan man det på nätet? Boss helbror blev visst svensk mästare i lydnad :D

Sändningarna kommer gå att se i efterhand. Finalen finns tillgänglig redan nu tror jag, men man måste betala för att se.
Samma länk som jag lade in tidigare :)
Det är nog dock så att man får spola fram i hela sändningen. Hon startade näst sist i finalen.

Jag såg delar ur deras finalprogram, såg fint ut! Och jag tänkte faktiskt på Boss och undrade om det kanske fanns släktskap :)

Ah var det kanske er man hörde i bakgrunden hela tiden då? ;)

Näh men hua, jag hoppas jag har haft vett nog att sitta tyst :eek:

Det där ärevaravet kommer gå till världshistorien, vad flög i hunden liksom, och stakars matte såg mest chockad ut av oss alla :p.

Men de har ändå varit lite sådana här roliga episoder under dagarna. Platssittningen där en hund heltänkelt kom på att just hennes plats var den perfekta platsen för att ta sig en liten rullning, :D.

Det är härlig att de inte är robotar vi har.

Näh men hua, jag hoppas jag har haft vett nog att sitta tyst :eek:

Det där ärevaravet kommer gå till världshistorien, vad flög i hunden liksom, och stakars matte såg mest chockad ut av oss alla :p.

Men de har ändå varit lite sådana här roliga episoder under dagarna. Platssittningen där en hund heltänkelt kom på att just hennes plats var den perfekta platsen för att ta sig en liten rullning, :D.

Det är härlig att de inte är robotar vi har.
Det var några som var i närheten av kameran och pratade titt som tätt iaf :p

Nä var det ngn som rullade sig under platsliggningen? :o

Jag tyckte väldigt synd om Maria och de andra "veteranerna" när det ibland blev tokigt, men samtidigt känns det lite skönt på ngt sätt att se att även de kan missa på en så viktig tävling liksom. Vi är alla bara människor och hundarna är bara hundar :)

Nä var det ngn som rullade sig under platsliggningen? :o

Nä inte platsliggningen Utan SITTNINGEN ( sittande i grupp heter det väl i korrekta termer) i gruppen var de fyra hannar och en tik, tiken var placerad i mitten och det tyckte hon var hel lattjo tro ja. Domarna sa de att reaktionerna på de där stackars hannarna var roligast av allt men eftersom jag satt bakom gruppen kunde ja i inte se just den delen :p

Nä inte platsliggningen Utan SITTNINGEN ( sittande i grupp heter det väl i korrekta termer) i gruppen var de fyra hannar och en tik, tiken var placerad i mitten och det tyckte hon var hel lattjo tro ja. Domarna sa de att reaktionerna på de där stackars hannarna var roligast av allt men eftersom jag satt bakom gruppen kunde ja i inte se just den delen :p
Aha! Så det kan gå ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 797
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 377
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 389
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: Redfox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka