LVh tänder på stort bete

Gnist

Trådstartare
:eek:

Det var rätt intressant och tur att Scott var med och kunde styra upp det hela :D

Minerva_2_1.jpg

Minerva_1_1.jpg

Minerva_Scott_2_1.jpg

Scott_2_1.jpg

Minerva_Scott_1_1.jpg

Hon börjar fatta detta nu, men än är det långt kvar innan det går att ställa några större krav på henne under tiden man "vallar"... Det jag kräver i dagsläget är att hon stannar när jag säger till och att hon kommer när jag kallar in henne. Inkallningen sitter super, men stoppet är inte 100% ännu :angel:

Nåväl.. Ett gäng ska hem lite längre fram i sommar och in i rundfållan och sedan ska träningen (den riktiga :D) börja med fröken Minerva :cool:

Sv: LVh tänder på stort bete

:rofl:

Duktig på att springa i alla fall :D

Tändningen går långsammare än på en bc, men jag räknar med att hon kommer att fungera och börja använda i vallning så smått i slutet av sommaren/ till hösten i alla fall.

Jag stressar inte med henne... Det får ta den tid det tar och när hon är mogen för mer krav så kommer jag att ställa de kraven också :devil:

Sv: LVh tänder på stort bete

Jag vill också ha får! Och Minerva!:love:

Nån gång blir det ett gäng får hos mig med. (funderar på om jag kommer ihåg fårhållningen sen jag var liten:angel:)

Liknande trådar

Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 229
Senast: cambodia
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 413
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈