Lundaträff

Kakis

Trådstartare
Här är en helt egen tråd för Lundaträffen.

Vad gäller? Mitt förslag är 5:e maj på St Hans Backar.

Vilka kan?
Kakis

Sv: Lundaträff

Jag kan. Lite beroende på när det är tänkt. Jag är ju grymt morgonpigg - men det kanske inte alla är...

Vi kan! S:t Hans har jag faktiskt aldrig varit på :eek: men jag tar mig lätt dit med bil.

Bah, jag räknade fel på dagar. Jag är ledig men mannen jobbar och är hemma tidigast 15:00.

jag kan hela dagen :). men är inte särskilt morgonpigg. vi kan väl ta det efter 15 så att kimzor också kan vara med.

Jamen då säger vi det! Ska vi säga vid 16 på S:t Hans backar, hade det passat dig också, KimzOr? Och vad säger du Kakis, blir 16 bra? (Kul att oförhappandes träffa på dig igår, förresten!).

Om det är så att KimzOr inte direkt hittar på backarna, kanske vi skulle ses vid den lilla parkeringsplatsen där man kör in från Norra Ringen?

Ja det var trevligt att träffas :) , 16 vid parkeringen blir bra. Vilken parkering menar vi förresten, den pyttelilla vid Kävlingevägen eller den stora vid Skarpskyttevägen?

Jag menade den lilla vid Kävlingenvägen, visste inte ens att det finns en stor vid Skarpskyttevägen.

Tänkte det var lättast om man kör Norra Ringen, då är det ju dessutom skyltat in där (tror jag - nu blev jag osäker).

Föreslår ändå den lilla, tror det är lättast att inte missa varandra där. Mittför Kävlingenvägen, rakt över Norra Ringen. När ni då möter en kortbent fyrbent pjäs och en kortbent tvåbent tant - ja då är det jag och Huliganen.

Som sagt, jag glömde att det var bruksrasutställning också. :)

Om jag inte är där prick prick så har jag 1. antingen kört vilse eller så 2. har maken sniglat sig ut från UB. ;)

Ja då är det snart dags, det verkar som om det ska bli fint väder :) Är det fler än cillamuffins som vill fika? Jag tycker det låter som en trevlig idé :)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
656
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 467
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 633
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden