Lugnet på Dressyr...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lugnet på Dressyr...

Nu får du sluta:o

Jag blir bara en måltavla för folk som tycker att jag har fel i mångt o mycket.
Blir ledsen på Mimus då hon tycker att jag är så dålig på att diskutera så att jag måste använda ignorerknappen.

Jag är som jag vart o om det inte passar, så får väl jag sluta så att Susan kommer tillbaka-alla nöjda o glada.

Var det inga konflikter innan jag dök upp?
Vad jag har förstått så fanns de även då.
Blev alla andra bortjagade? Eller valde de att utgå?

Du ska inte var ledsen:)

Jag har aldrig skrivit att du skulle vara dålig, det är ett ord som jag inte använder. ´
Har du tanken slagit dig att det kan vara tvärt om?

Visst var det konflikter här innan du dök upp.
Och konflikter på barock. Personligen vet jag några som lämnat buke pga av dem. De blev påhoppade för att de inte hade tillräckligt med kunskap för att få uttrycka sig, men det är över 1½ år sedan nu.

Jag är som jag vart o om det inte passar, så får väl jag sluta så att Susan kommer tillbaka-alla nöjda o glada.

Du kan väl vara som du är UTAN att sluta. :confused:

Var och en väljer väl om den vill vara här eller inte det kan väl knappast bero på om nån annan är här eller inte?:confused:

Varje person väljer själv. :idea: Vill man ha villkor vilka som finns här så är det nåt fel, tycker jag. Vi är väl i alla fall rätt vuxna, de flesta.

Du är upppskattad. :) Tror jag du vet.

*kl*
Mig veterligen har ingen användare från jordens yta, de lever fortfarande och har till om med skrivit inlägg under veckan som gått...

Om det är "skönt" eller inte på dressyr just för ögonblicket är oerhört subjektivt. Jag låser tråden nu eftersom den tenderar att bli "tramsig" om den fortsätter, dessutom så har inte frågeställningen inte direkt med dressyr som sport att göra.

Ha en trevlig fredag!

/B_A_L

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 254
Senast: lirco11
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 281
Senast: Sasse
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 253
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar