Luckor som smäller

pepp

Trådstartare
Ännu en morgon där jag väcks av sambon som som stänger alla luckor i köket :grin:

Finns det något man kan köpa som dämpar ljudet? Har för mig att jag sett små kuddar man kan köpa? Men vad tusan heter det?

Ännu en morgon där jag väcks av sambon som som stänger alla luckor i köket :grin:

Finns det något man kan köpa som dämpar ljudet? Har för mig att jag sett små kuddar man kan köpa? Men vad tusan heter det?

Jag hade kollat på dörrdämpare istället. Ska finnas sådana man sätter i stommen, istället för gångjärnet (kan va svårt att hitta som passar).
Så kan han smälla bäst han vill sen :p

Jag hade kollat på dörrdämpare istället. Ska finnas sådana man sätter i stommen, istället för gångjärnet (kan va svårt att hitta som passar).
Så kan han smälla bäst han vill sen :p

Det lät lite besvärligt :o vill ha en enkel och billig lösning :D (det är karlns br så vill inte lägga ner så mycket cash) tack för tipset iallafall :)

Sätt på möbeltasar i filt på luckorna :)
Mvh
Pudlan

Bra att du tog upp detta utomordentligt viktiga ämne! ;) Jag har också stört mig på mina luckor och måste verkligen få tummen ur så det är bra att veta vars vad det heter/vars man får ta i det :)

Vi har såna där ljuddämpande gångjärn, så man kan slänga igen dörrarna men de bromsas och stängs tyst utav sig självt! Är guld värt. Tror IKEA har billiga sådana men vet inte hur länge de håller.

Bra att du tog upp detta utomordentligt viktiga ämne! ;) Jag har också stört mig på mina luckor och måste verkligen få tummen ur så det är bra att veta vars vad det heter/vars man får ta i det :)

Det är verkligen skitirriterande :D till nästa boende blir det nog nån mer avancerad lösning, men möbeltassarna får funka nu tillsvidare!

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 076
Senast: SaraXX
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 998
Senast: Görel
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 082
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 686

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III