Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dämplinser finns på t ex Jula.Ännu en morgon där jag väcks av sambon som som stänger alla luckor i köket
Finns det något man kan köpa som dämpar ljudet? Har för mig att jag sett små kuddar man kan köpa? Men vad tusan heter det?
Dämplinser finns på t ex Jula.
Ännu en morgon där jag väcks av sambon som som stänger alla luckor i köket
Finns det något man kan köpa som dämpar ljudet? Har för mig att jag sett små kuddar man kan köpa? Men vad tusan heter det?
Jag hade kollat på dörrdämpare istället. Ska finnas sådana man sätter i stommen, istället för gångjärnet (kan va svårt att hitta som passar).
Så kan han smälla bäst han vill sen
Möbeltassar kan också funka
Åh bra med ett namn på det ska kika in på Clas ohlsson i helgen och kolla om dom kanske har!
Bra att du tog upp detta utomordentligt viktiga ämne! Jag har också stört mig på mina luckor och måste verkligen få tummen ur så det är bra att veta vars vad det heter/vars man får ta i det