Löwchen!?

L

liten82

Är det någon här på Buke som har Löwchen, eller har erfarenhet av rasen?
Näe, jag ska INTE köpa en hund till, men titta kan man ju alltid :angel:;)
Jag har alltid velat ha en liten hund, men det har liksom aldrig blivit av.. Men nästa hund kanske?! :)
Jag inbillar mej att jag ska ha den mest som sällskap, men känner jag mej själv rätt så kommer jag förmodligen inte kunna låta bli å träna massa, massa saker ändå.. Om de så bara blir cirkuskonster, så NÅT kommer jag alldeles säkert att pyssla med :)
Så, hur är Löwchen?
Jag har för mej att dom är ganska livliga, tillgängliga och inte helt emot att tränas/aktiveras?
Deras utseende tilltalar mej till 100% iaf :love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 544
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 582
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 031
Senast: Sasse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 317
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar