Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gejsa skrev:Ge min tjocka fjording fri tillgång på sånt bra hö tror jag inte är någon hit. Tyvärr. Däremot ger jag lite halm så dom har att tugga på om dom vill. Blir inte bättre iaf. Men tack för tipset.
Jo, det kan störa hästens egna tarmflora om de bakterier i Provivan inte riktigt överensstämmer med hästens. Förmodligen är det vad som hänt med min, för hon har inte vart i närheten så dålig som hon är nu.Saigon skrev:Det finns ju inget i Provivan som kan vara dåligt för magen så det är nog så snarare att den inte har fungerat alls på din häst...
gejsa skrev:Vad har du för häst på din hemsida? Är det en islänning? Fin färg på den iaf.
man syr ihop slidan så att det inte kan komma in smuts och infektera. det har ingenting med kisskvätt att göra. efersom analöppningen sitter över slidmynningen så kan det komma in skit i slidan om det rinner för mycket på hästarna. detta sker ej då bajset är hårt och klumpigt. hoppas du förstår..gejsa skrev:Vad menar du??? Nej, nu får ni förklara vad ni menar. För jag fattar nada. Menar ni att man syr ihop pissmärrens slida för att hon kisskvätter eller vad? Är inte det djurplågeri? Har aldrig hört talas om det.
Tur man inte har sådana besvär....ajjjj!MalinW skrev:man syr ihop slidan så att det inte kan komma in smuts och infektera. det har ingenting med kisskvätt att göra. efersom analöppningen sitter över slidmynningen så kan det komma in skit i slidan om det rinner för mycket på hästarna. detta sker ej då bajset är hårt och klumpigt. hoppas du förstår..