Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Elisha skrev:Jag vill inte veta OM ni longerar utan eller med hjälptygel. Tråden riktar sig till sånna som longerar MED nån form av hjälptygel t.ex. inspänningstygel.
*Hur påverkar longeringen Din häst?
*Märker du skillnad? (Mkt, lite och vad för skillnad i så fall)?
*Hur ofta och hur länge longerar du varje gång?
*Positivt/negativt med longering?
M.M, M.M.
mackan skrev:Trist att du inte över huvud taget är öppen att höra från de som INTE använder longering med inspänning eller inte longering över huvud taget.
Vad kan du om de negativa/postiva effekterna?
du utesluter mycket kunskap från folk som inte longerar av en anledning, och kan dela med sig av att svara på varför - dvs de negativa effekterna du undrar över.
FeatherCloud skrev:varför så otrevlig?
håller för övrigt med mackan, varför utesluta en hel sida i en tråd bara för att mans jälv tror att man kan allt?
Elisha skrev:Hur ofta longerar ni inspända och varför gör ni det?
vilket jag skulle säga är en rätt tydlig vink att jag ska lämna tråden, lite trist tycker jag, för jag menade inte att vara otrevlig från första början, utan ville bara svara i en tråd där jag faktiskt trodde att jag hade något att tillföra..Jag vill inte veta OM ni longerar utan eller med hjälptygel. Tråden riktar sig till sånna som longerar MED nån form av hjälptygel t.ex. inspänningstygel.