Lokal licens??

D

Dextrosol

Äldsta dottern skall starta en lokal dressyrtävling om en månad. Nu undrar jag - det räcker väl då med den lokala licensen för 165 kr?? Rätta mig om jag har fel!! - Dottern är vuxen:)

Sv: Lokal licens??

om det är en lokal tävling räker det med att man skaffar lokalryttarlicens. det är bara från regional man måste lösa den för 500 kr. jag har i allafall bara tävlat lokalt och haft lokal licens men det står väl allt på svenska ridsport förbundets hemsida.

Japp, är det en lokal tävling så räcker det med lokallicensen. Alltså den för 165 kronor.

vill bara tillägga att för 500 får man ingen (regional och högre)licens....
550 för junior och 825 för senior kostar den.

TS: ja det räcker med lokallicens.

jaja.. visste inte priset exakt men jag är junior och visste att det var något på 500 kr. tycker att det är dyrt men då är det väl för alla tävlingar även lokal?

jag har inte skaffat min licens för detta året ännu men vi funderar på att ta den för alla tävlingar så jag kan tävla regionalt också. måste bara uppdatera ponnylicensen då.

Man kan ju uppgradera sin lokallicens senare om man kommer på att man vill tävla reg. :idea:

Ponnylicensen behöver man aldrig uppdatera, har ponnyn licens så räcker den livet ut.

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 974
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 144
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 582
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar