Ljudet borta

vilse

Trådstartare
Sitter just nu uppe i stallet på deras dator, är barnvakt :angel:
men i varjefall, hur jag än gör så får jag inte igång ljudet, eller jo det får jag ju, är högtalarna som inte fungerar bara ;)

Detta har hänt en gång innan, då lyckade jag få igång skitet igen, men nu kan jag självfallet inte komma ihåg hur. :crazy:

Men visst finns det någon inställning någonstanns som gör att man kan stänga av ljudet? hur hittar jag dit?

Tacksam för hjälp!
 
Sv: Ljudet borta

klicka på ljudikonen i aktivitetsfältet...kolla om det är på eller av...eller kanske någon pluggat in högtalarna i fel uttag bak på datorn.
 
Sv: Ljudet borta

om de sitter rätt är numera det första jag kollar när jag kommer hit, de har en förmåga att möblera om bland sladdarna :crazy:

allt var rätt på volymkontrollen. Finns det någon annan stanns man kan ändra ljudet?
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 896
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 317
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 475
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 459
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp