ljudböcker

Piek

Trådstartare
Syrran önskar sig en ljudbok i julklapp, jag som aldrig har lyssnat på en ljudbok i hela mitt liv och knappt läser böcker har ingen aning om vad man ska hitta på :p
Hon är inte intresserad utav någon speciell genre, sist jag frågade lyssnade hon på en deckare men jag tror att det mesta skulle funka

Har ni nått tips på nån bra ljudbok? Skriv gärna vad den handlar om också :)

Sv: ljudböcker

Jag tror att frågan är lite för öppen, eller det är iallafall därför jag inte gett några tips. Det är ungefär som att du frågat om det är någon som har tips om bra musik, det är en lite för vid förfrågan.

Ska det vara engelska eller svenska, har hon några intressen man kan knyta an det till, etc? Väldigt många böcker ges ju ut som ljudböcker, så det är väl egentligen "bara" att försöka gränsa av lite med genre och så och sedan kolla populära namn där. :)

Sv: ljudböcker

Carin Gerhardsens böcker är bra!
Finns sex stycken, de första fem har en sammanhängande story och den sista är fristående, men med samma karaktärer. Handlar om Hammarbypolisen. Riktigt bra böcker!

Liknande trådar

Fritid Mitt nyårslöfte var att lyssna på (jag kan inte läsa längre) på 35 böcker i år. Jag har inte läst en enda än så länge. Däremot har jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 566
Senast: Enya
·
Kultur Nu behöver jag input från Buke-oraklet! Jag har skrivit en historisk roman som är under utgivning. Idag fick jag veta att jag ska välja...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 240
Senast: Keb71
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 285
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 064
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar