Är ju intressant som förslag men har det blivit något av det?Nån som är intresserad av att läsa om försörjning och ansvar/icke ansvar så är denna bra https://www.eat.lth.se/fileadmin/ea...oerhandsutgaava_20191001_G5_01102019_Typo.pdf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är ju intressant som förslag men har det blivit något av det?Nån som är intresserad av att läsa om försörjning och ansvar/icke ansvar så är denna bra https://www.eat.lth.se/fileadmin/ea...oerhandsutgaava_20191001_G5_01102019_Typo.pdf
Alltså 196 sidor….Är ju intressant som förslag men har det blivit något av det?
Och jag är nyfiken på vilka växter jag ska plocka samt vilka livsstilsförändringar jag ska göra för att hålla min epilepsi under kontroll.Enligt @skiesabove ska du (och jag) bara göra ”livsstilsändringar” så löser det sig.
Jag är nyfiken på vilka ändringar jag ska göra för att slippa min astma, det funkade tyvärr inte att ignorera den i trettio år, men jag är rätt van vid 50 % lungkapacitet, så det kanske inte gör nåt om medicinen inte går att få tag på.
Och jag är nyfiken på vilka växter jag ska plocka samt vilka livsstilsförändringar jag ska göra för att hålla min epilepsi under kontroll.
Jag gissar på djupandning. Det mesta brukar lösa sig då.
Förslag om att det skall tillsättas en utredning för att skapa en myndighet som tar över det ansvar som Apoteket AB innan hade för att säkra läkemedelsförsörjningen vid kris.Alltså 196 sidor….
Kan någon sammanfatta tack
Min epilepsi är lite ... typ lynnig, den ger mig anfall när den är sur på att jag stressat eller KÄNNER mig stressad, när jag sover dåligt (jag har stora svårigheter att sova...) och när jag har mens och ägglossning. Eller bara när den känner för det...Jag gissar på djupandning. Det mesta brukar lösa sig då.
Jag googlade lite och hittade en gammal bot för "fallandesot":Och jag är nyfiken på vilka växter jag ska plocka samt vilka livsstilsförändringar jag ska göra för att hålla min epilepsi under kontroll.
Inte bra till inte alls.Hur har det funkat i tex. Syrien för folk som behövt medicin?
Jag är rädd att cannabisolja eller vad det nu var jag hörde om någonstans, nog låter mer lockande än det därJag googlade lite och hittade en gammal bot för "fallandesot":
Fallandesot, Källängsgumman botade det. När en katta kättlat, följde hon kattan och tog efterbörden på två stickor – den fick inte falla på marken. Sen torkade hon den och stötte och blandade den i mat och gav den sjuke. (kättla = katt som föder ungar)
Örsås.
CBD- olja kan ge god effekt mot epilepsi. Vet flera som använder det till framför allt barn som inte svarar på medicin.Jag är rädd att cannabisolja eller vad det nu var jag hörde om någonstans, nog låter mer lockande än det där
Vanligt i USA, ja.CBD- olja kan ge god effekt mot epilepsi. Vet flera som använder det till framför allt barn som inte svarar på medicin.
Här med. Inte lika vanligt såklart. Men det använts.Vanligt i USA, ja.
Men är inte vanligt, nej.Här med. Inte lika vanligt såklart. Men det använts.
Jag frågade min kollega som är från Syrien. Han kom till Sverige 2019. Han säger att det fungerar rätt så bra ändå med medicinerna. Speciellt eftersom de haft egen tillverkning, men det har ju vi med i form av AstraZeneca etc. Mediciner kommer dessutom med hjälparbetare.Hur har det funkat i tex. Syrien för folk som behövt medicin?