Litteraturtips

eldhroka

Trådstartare
Läste just en bok som har inspirerat mig mycket, nämligen Friskvård för hund av Annika Falkenberg och Karin Yllö. Men nu är jag såklart sugen på att läsa fler bra hundböcker och tänkte därför att jag startar en tråd så att vi kan dela med oss av tips på bra böcker om hundar och hundträning.

Vad har ni för bra litteraturtips?

Canis lydnadsbibel, Bra relation av Svartberg, Från valp till stjärna av Brandel, Kontaktkontraktet av Bodfäldt, BAT 2.0 av Stewart och... nä, på rak arm kommer jag bara på dessa men det finns garanterat fler jag tycker är bra bara hjärnan kopplar i. :p

Canis lydnadsbibel, Bra relation av Svartberg, Från valp till stjärna av Brandel, Kontaktkontraktet av Bodfäldt, BAT 2.0 av Stewart och... nä, på rak arm kommer jag bara på dessa men det finns garanterat fler jag tycker är bra bara hjärnan kopplar i. :p
Nu påminnde du mig om Canis bok som jag tänkt köpa i evigheter..men den verkar va slutsåld nu. :arghh:

"Shadow, att skapa en skugga" haller jag pa att lasa just nu. Den ar bra, haller inte med om allt som sags men valdigt intressant bok anda :) "Kontaktkontraktet" ar ocksa en bra bok :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 373
Senast: Sezziyanen
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 261
Senast: Shpongle
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 754
Senast: Lillefrun
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 011
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar