Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Läser en deckare där man bor tillfälligt på Fårö och sen gör dagsutflykter till Stora Karlsö. Gör man verkligen det? Kollade på kartan och de ligger ju en bit ifrån varandra.
Ja man kan göra en dagsutflykt till stora karlsö men det kräver två båtar och några mil i bil. Skulle gissa på ca två timmar enkel resa med bil då det är småvägar. Finns dom som pendlar dagligen från Fårö till Visby tex.
Fårösundsfärjan går dygnet runt, och det är strax över en timme att köra mellan Fårösund och Klintehamn om allt går som på räls. Man behöver vara i Klintehamn ca 08:30 för att komma med morgonturen ut.
Hem från Stora Karlsö är färjan tillbaka i Klintehamn innan kl 16, så det är inga problem för en utflykt.
Kropp & Själ
Jag är ny linsanvändare och har bara använt linser i några månader. När jag provade ut linserna hos optiker så var det typ bara en sort...
Skola & Jobb
Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.