Liten verktygslåda inne i huset.

FadeAway

Trådstartare
Vi ska göra i ordning i garaget med verktygsplattor etc. Men tanken är att en mindre verktygslåda finns kvar inne i huset med liksom de vanligaste grejerna.

Typ
  • Skruvmejslar
  • Hammare
  • Tumstock
  • Penna
  • Måttband
  • Vattenpass

Vad mer behövs inne? Vi har alltså garaget typ 10m från dörren.

Sv: Liten verktygslåda inne i huset.

Åh, vi borde också få ordning på nåt sånt… Vi har också garaget precis ute på gården, men eftersom jag är lat som synden står jag ofta och skruvar i skruvar med köksknivar, slår i spik med brödkaveln osv.. :D

Jag hade nog lagt i en polygrip, en näbbtång, en avbitartång och en låda med blandade skruv och småspik också.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 744
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 829
Senast: cewe
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 336
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 301
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?