lite tips tack :)

W

whyme

Det är ju så att jag fått hem ytterligare en liten hund och behöver nu köpa fler grejer :)

Har nån nåt bra tips på butiker som säljer fina hundsaker till bra priser i stockholmsområdet?

Så längesen man köpte massa grejer senast, så lätt o glömma bort :o

Sv: lite tips tack :)

Small to Big.. Kolla deras hemsida för adress http://www.smalltobig.se . Hon som har affären har själv en chihuahua(som jag så man har verkligen något gemensamt) och är så sjukt trevlig brukar alltid fastna där inne en extra timme och bara babblar!
Sen finns Ellios på Karlaplan kolla deras hemsida www.ellios.se
Det är på dom affärerna jag brukar handla i! Sen finns det ju en massa webbuktiker som jag beställa ifrån!

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 800
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 135
Senast: AraSlei
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka