Lite smarta lösningar!

B

Buffalo_brud

Ett smart tips!

Har du en dressyrsadel med lååååånga kåpor? Och ALDRIG hittar ett sadelöverdrag som passar? Måste du mosa in sadeln i det lilla sadelöverdraget?

Här har vi lösningen!
Sy ett eget! det blir både billigt och bra. Vill du ha det lite mer personligt är det ju bara att köpa ett märke eller något och så fast. Vips så har du ett mycket bra och fint sadelöverdrag..Dessutom så finns det ju ingen som har ett likadant! :D :bump:

Är det någon som har nåt annat bra tips?
vad tyckte ni om mitt finurliga tips?

Eller om man är slö och har gott om pengar, köper man ett sadelöverdrag på hästsportbutiken. :D

Eller också så köper du ett överdrag från Globus. Dom e perfekta för dressyrsadlar med långa kåpor. Även Equif har jag sett att de har.

nä det tyckte jag inte var så finurligt eftersom det finns specialanpassade sadelöverdrag redan.
Men om man vill ha sitt eget tyg,färg,form...det är dessutom billigare att göra det själv..! :bump:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 723
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 487
Senast: miumiu
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
17 097

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka