Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jaha han! Ja honom har jag hört massa bra om Men höll inte han till i Uppsala? Eller har han flyttat kanske
Ohyes! Du skulle se vilken gos Mats är (de andra grabbarna beter sig ju som stuckna grisar och är inte det minsta gosig än... ), speciellt jämfört med Gunde och Krull
Tja, annars kan du få hyra Mats om du vill Du kan få betala genom att ge honom sina lusbad
Badade honom idag (fast utan dermocan då, det jag hade stående var gammalt... Så jag har köpt nytt och ska avlusa imorrn när jag kommer hem från läkaren), han var jäääättelugn och duktig fast det var lite läskigt Vem vet, det kanske slutar med att han älskar att bada lika mycket som Sivert gjorde
Men då Vill ju också ha en råtta som gillar att bada! Har inte nes provat med mina små flickor än. Törs helt enkelt inte skrämma dem. Men till April ska de få inviga sitt första bad
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.