linfröpellets

shlubberdubb

Trådstartare
Ska man eller ska man inte koka linfröpellets? Jag är osäker på detta. Senaste dagarna har jag gett dom linfröpellets som jag hällp på kokande vatten. Innan dess har de fått det bara direkt blandat i frodret. Tycker effekten på magarna har varit densamma oavsett.

Men vill i alla fall veta.

Ah, sorry. Googlade och hittade info. Behöver inte stöpas.

Senast ändrad:
Sv: linfröpellets

Nej pellets behver du inte koka, det är ju krossade frön i , och då är det safe. :) Eller det kanske finns sorter man måste koka? Nån annan får fylla i lite här tror jag.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 801
Senast: Lavinia
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 602
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 897
Senast: starcraft
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 136
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd