lilltjejen anländer...

S

skogsbo

snart far mamma, pappa och jag å hämta våran nya hund :bump:
ser fram imot det :)
Men jag känner mej så dum med våra två katter, (han som accepterade den förra hunder har varit borta över en månad) just nu gosar jag med en av katterna, dom kommer inte gilla den nya ;)
men dom vänjer vell sig :d

Näe nu ska jag tvätta håret, sen åker vi vell snart .:bump:
 
Sv: lilltjejen anländer...

Våra katter är inte heller direkt förtjusta i mina hundar:angel:

I början när Lowa hade kommit var hon verkligen skitjobbig mot dem, tyckte det var jätteskoj att galoppera efter dem i full fart och titta vad de gjorde;)

Det tyckte INTE katterna.


Så nu har jag lärt henne kommandot "Inte katten", vilket betyder att hon kommer i ilfart mot mig istället och får godis:angel:


Ibland händer det att hon springer till mig såfort hon ser en katt.
 
Sv: lilltjejen anländer...

Det är en Svensk vit älghunds tik :)


Haha, ja katterna uppskattar vell inte den här nya så mycket heller ;)
Dom titta misstänksamt på honom :p
 

Liknande trådar

Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 756
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara fråga om jag är helt tom i bollen som reagerade som jag gjorde idag. Vi letar efter en till hund, och fick kontakt...
Svar
17
· Visningar
1 498
Äldre Med en hund och en katt sätter jag mig på tåget och åker till Oxelösund till vårt nya hem. Barnen kommer om några veckor så under tiden...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
13 495
Senast: Enya
·
Hundhälsa jag och min sambo har börjat prata om att ta bort border collin men hur förklara för brodern? Border collin är 9år gammal, har ont i...
2
Svar
27
· Visningar
3 474
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp