Lila schabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ingrid och Lukas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 3 353
Sv: Lila schabrak

Heejj!
det finns lila lindor på EKO;-

// hästsko

Hej! På www.tradera.com finns det alltid auktioner på schabrak+vojlockar som blir billigt! :D

titta den här tillexempel: :love:

15179064_1.jpg

ja har ett jättelila schabrak me mörkblå kant på o så nån liten figur i hörnet som ja tror är köpt hos nån mountainhorse återförsäljare. de e ungefär samma färg.. men typ kefly eller va dom heter har ju en massa knassiga färger. vet inte om dom har hästutrustning men man kan ju kolla... :)

Asterix skrev:
De finns ju sånna med Loonytunes (stavas) på..Jag har ett och de är riktigt lila! Jättefint!!

hahahahahahahahhahahahah :rofl: stackars asterix..

När vi är inne på ämnet lila så hade Eko:- lila snobben och skruttenlindor....2 stycken för 24.90 (i Borås iallefall) fanns även i den där skarpare gröna som jag inte vet vad den heter.

Äppelgrön kallas den färgen..
Fast hade jag sett äpplen som har den färgen hade jag aldrig ens försökt att äta dom...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 093
Senast: Nepenthe
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 039
Senast: Blyger
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 756
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈