Licen , Hur lång tid?

Verre

Trådstartare
Hej. :cool:

Jag undrar hur långt tid ungefär det tar att få sin Licens "plast kortet" efter man har skrivit in alla uppgifter och fått ett brev på mejlet att det är bekräftat.. hur lång tid tog det för er? Ungefär.. ? Vet att det är svårt att säga sådär på rak arm .. men jag måste verkligen veta.

MHV

Sv: Licen , Hur lång tid?

Jag har för mig runt en vecka, men har du betalt så kan du "använda" den ändå, utan plastkortet.

Sv: Licens , Hur lång tid?

Okej vad bra.. så man kan bara ta med ett "kvitto" på att man har skaffat licens då eller? var kan man få tag i det då ?

Tack :bow:

Sv: Licens , Hur lång tid?

man tar med sig kvittot på att licensen är betald, samt medlemskort el likn i den klubb man är medlem i, så kan man tävla även om man inte fått licensen.

jag betalde min för ca 2 veckor sedan och har inte fått den än, men klubben ska få ett mail och bekräfta att man är medlem osv, så när det är fixat ska licensen komma.

kvitto skriver man ut när man betalar (via internet alltså)
annars kan man få kvitto på posten om man betalar där

Jag gick till den ansvariga i klubben och hämtade licensunderlag, fyllde i det och gick till posten och betalade med en gång. Så använde jag det tills jag fick plastkortet.

*lånar tråd*
Jag har betalt min licens och när jag var inne sist så stod det: "Du har redan licens för 2006. Plastkort skrevs ut 060104". Har inte sett röken av nåt kort ännu, nån som vet hur långt tid det tar att få det efter att allt är klart? Borde väl inte ta två veckor att skicka?!

jag tror att beror på att klubben först måste bekräfta att man är medlem, så innan det är gjort kan du inte få plastkortet

Men utfärdar de plastkortet innan det är bekräftat att man är medlem..? Borde de inte fixa plastkortet efteråt?

Det tog exakt tre veckor från det jag betalade via internet tills jag fick licensen per post.

Jag fick min licens i fredags, så det tog nog 5 veckor ca från att jag betalade in, om inte ännu mer..

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Lady_S
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 385
Senast: fixi
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 766
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"