Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta hand om dig och krya på digUtan stödet här på buke hade jag förmodligen gått sönder. Tack alla för stöd o värme, o så många som erbjöd sig att ställa upp när det var som svårast.
Speciellt tack till @Cocos o Cokosmamman samt @Jeffery som gav Leon mycket engagemang o höll honom i famnen när han somnade. Det fanns ett unikt band mellan dom.
Jag är fortfarande kvar på sjukhuset, men hälsan blir bättre allt efter som.
Krya på dig Vallhund! Tänker på dig!Utan stödet här på buke hade jag förmodligen gått sönder. Tack alla för stöd o värme, o så många som erbjöd sig att ställa upp när det var som svårast.
Speciellt tack till @Cocos o Cokosmamman samt @Jeffery som gav Leon mycket engagemang o höll honom i famnen när han somnade. Det fanns ett unikt band mellan dom.
Tack.Utan stödet här på buke hade jag förmodligen gått sönder. Tack alla för stöd o värme, o så många som erbjöd sig att ställa upp när det var som svårast.
Krya!! Du är alltid välkommen igen hem till oss Nu har vi 3 hundar du kan gosa med, om behovet uppstårUtan stödet här på buke hade jag förmodligen gått sönder. Tack alla för stöd o värme, o så många som erbjöd sig att ställa upp när det var som svårast.
Just nu slickar jag mina sår, får anstränga mig för att inte gråta när det visas hundar på TV.Krya!! Du är alltid välkommen igen hem till oss Nu har vi 3 hundar du kan gosa med, om behovet uppstår
Just nu slickar jag mina sår, får anstränga mig för att inte gråta när det visas hundar på TV.
När förra hunden vandrade vidare (pga malignt lymfom) fick jag ett väldigt vackert svar på ett inlägg på en BC sida på Yahoo. Utdrag från sir henrys (?) dagbok.
Sista långpromenaden med hunden där utebelysningen lystes upp av hundens rörelser. @hastflicka kanske vet ursprunget.
Kan vara, måste kolla!Ar inte "Sir Henry's Diary" nagonting ur Baskerville's Hound?
En stor kram till dig och en till Leon i hundhimlenIdag kom gråten, gråter över hur hans liv blev de senaste åren efter att jag blev sjuk o han tillbringade över ett år på två olika hundpensionat samt hos en god vän, han återhämtade sig aldrig. Jag hade inte förmågan att ge honom det hundliv han behövde o borde ha fått. Omplacera gick inte så vi gick mest o skrotade båda två o vi båda mådde dåligt av hur det var.
Tidigare idag kom en Hawkwind fantast o hämtade mina LP skivor.
<iframe width="854" height="480" src="" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
Vi kom att prata om Leon, och det gör så förtvivlat ont.
KramIdag kom gråten, gråter över hur hans liv blev de senaste åren efter att jag blev sjuk o han tillbringade över ett år på två olika hundpensionat samt hos en god vän, han återhämtade sig aldrig. Jag hade inte förmågan att ge honom det hundliv han behövde o borde ha fått. Omplacera gick inte så vi gick mest o skrotade båda två o vi båda mådde dåligt av hur det var.
Tidigare idag kom en Hawkwind fantast o hämtade mina LP skivor.
<iframe width="854" height="480" src="" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
Vi kom att prata om Leon, och det gör så förtvivlat ont.
Du var Leons hjälte, du ställde upp i vått o torrt, dina utryckningar när det sket sig för mig går inte att mäta. Jag är tacksam att ni fann varandra o bondade som ni gjorde.--- --- ---
Du var Leons hjälte, du ställde upp i vått o torrt, dina utryckningar när det sket sig för mig går inte att mäta. Jag är tacksam att ni fann varandra o bondade som ni gjorde.
Min hund vandrade inte in i evigheten ensam.
Helvetes djävla skit så gråter jag igen!
heartDu var Leons hjälte, du ställde upp i vått o torrt, dina utryckningar när det sket sig för mig går inte att mäta. Jag är tacksam att ni fann varandra o bondade som ni gjorde.
Min hund vandrade inte in i evigheten ensam.
Helvetes djävla skit så gråter jag igen!