LenaHs tråd

Fast.....?

13501776_10154269836571797_2613957145773538320_n.jpg

Alltså... som trådskapare tycker jag nog att ni två kan dela på tråden. Solidariskt, jag tror ni kan hålla sams. (eeeh?)
Så mitt förslag är att tråden ska heta " LenaH och Novalis klubb för inbördes beundran" Om vi vanliga dödliga ska kommentera så får det bara vara i positiva ordalag. Så @fio får fundera innan hon publicerar.
--- Fin film @LenaH :D--

Alltså... som trådskapare tycker jag nog att ni två kan dela på tråden. Solidariskt, jag tror ni kan hålla sams. (eeeh?)
Så mitt förslag är att tråden ska heta " LenaH och Novalis klubb för inbördes beundran" Om vi vanliga dödliga ska kommentera så får det bara vara i positiva ordalag. Så @fio får fundera innan hon publicerar.
--- Fin film @LenaH :D--
Kan vi ställa såna krav på @fio ? :angel:

Iallafall Åke är verkligen jättefin! :love: vad har du för planer framöver med honom? Vet inte ens vad ni har för tävlingar däruppe? Typ inga mer eller??

Liknande trådar

Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 754
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 409
Islandshäst Ja, nu tänker jag sticka ut hakan lite. Vi får väl se hur bra det emottas. Ingen kan väl ha undgått diskussionerna som cirkulerat...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
32 610
Senast: freyja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar