Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå, om allt går som det ska så får jag in 5 100-klasser till innan säsongen är slut.Iallafall Åke är verkligen jättefin! vad har du för planer framöver med honom? Vet inte ens vad ni har för tävlingar däruppe? Typ inga mer eller??
Första vattnet var en stock med landning i vattenbrynet och vad upp, andra vattnet var en låda med häck 4 galoppsprång före stock ovanpå nedhopp.@LenaH hur såg ert vatten ut? Hade ni någon spets eller tripplebrush med?
Vi har en väldigt bra bana på 45 minuters avstånd där de är duktiga på att flytta hindren hela tiden så man får nya kombinationer och andra svårigheter varje gång.Jag har ju tränat smalhinder sen grå var 4 år men inte spets... Ska ta tag i det nu! Har inte heller tränat så mkt på ihopp i vatten, bara någon enstaka gång så det står oxå närmast på agendan.
Äsch du kan lika bra behålla fuxen och rida själv, eller sälja som hopphäst! Man får ju rätt dåligt betalt för ft hästarna jämförelsevis!
Nä, jag kan ju ha kvar honom och drulla runt regionalt men jag känner mig själv för väl för att tro att jag skulle tycka det räckte om det känns som om det skulle kunna gå längre.Men du behöver ju inte ge bort hästen för att du ska SPARA pengar
Och visst fan sparar man pengar om man ger bort sin häst!
Kan man inte bara ge bort sina veterinärräkningar? Det är ju dom uslingarna som ställer till det.
Mina kostar ganska bra även emellan vet-räkningarna! Hur mycket vet jag inte, har aldrig vågat räkna på det!
Jag gjorde ett excel-ark ett år. Har inte gjort det efter det.Mina kostar ganska bra även emellan vet-räkningarna! Hur mycket vet jag inte, har aldrig vågat räkna på det!
Jaja, det gör ju min med. Har suttit på lunchen idag och lyssnat på kollegornas semesterplaner, lett lite krampaktigt och låtsas som att det är JÄTTEKUL att lulla omkring i en halvsnårig skog i ösregn istället för att åka till New York och Bahamas.
Mina kostar ganska bra även emellan vet-räkningarna! Hur mycket vet jag inte, har aldrig vågat räkna på det!
men vad gör det nu när jag kan gå in och lägga mig och sova
Nä jag tycker banne mig det är billigare att ha konvalescent (om än inte en bråkdel så kul), inga träningar, inga tävlingar och betydligt mindre soppapengar för så ofta åker man inte till kliniken jämfört med hur ofta jag kör på träning.Kan man inte bara ge bort sina veterinärräkningar? Det är ju dom uslingarna som ställer till det.