Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ocksa gav mig over och laste traden om "evighetstradars vara och icke vara" ... Jag har nyss vaknat, har lite brottom att komma igang i dag och sitter och tittar pa sida 51 av 57 i den har traden nu medan jag skriver det har. Har jag tur hinner jag lasa allt fore i kvall, annars tar morgondagen vid efter det har svaret.
Om inte evighets tradar fanns skulle jag inte ha en chance att hanga med pa diskussioner i Sverige ... tidsskillnaden gor att diskussionen i en allvarligare trad har forandrats flera ganger efter det jag vill kommentera pa.
Tack och lov Gunnar inte tankte gora nagon forandring med "evighetstradar".

Så då var 1 mil med hundarna avklarat och ett par 100m hemifrån såg jag en traktor lämna min gårdsplan,nu stod det 2 döda rundbalar på ängen bakom magasinet (åbäket jag byter tak på) så jag antar att det kommer en mindre traktor tillbaka o hjälper mig rulla ut dom.
Döda :confused:???

Kan avråda från att tappa en byrå på foten.
Universum har något emot min högerfot, blivit trampad två ggr på 3.mån och nu en byrå... :cautious:

Bifogade filer

• 20180415_133148.webp
    20180415_133148.webp
    306,1 KB · Visningar: 15
Hinner inte läsa ikapp tråden men ser att du fått goda nyheter @Marita73 :):heart

Hälsade på hos min mamma igår vilket var trevligt även om man sitter i bilen 6 timmar för att ta sig dit och hem, och har skrivit på min uppgift i fredags och idag. Min lärare sa att det gör inget om jag skriver 1591 ord (ordomfång på 500-1500 ord) för så noga räknade han inte. Men nu har jag skrivit 2/3 och är uppe i 1900 ord O_o Kommer få ett helvete att minska ner :laugh::cautious:
Precis blivit klar med andra biten. Får försöka banta ner det lite och börja skriva sista delen sen.

Men tänkte avsluta om en timma för sen ska barnen i säng och jag umgås med maken innan sovdags och låta hjärnan få in någon slappeinfo typ a la komediserie :p

:heart:heart:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar