Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hormoner i obalans?Helt utan anledning så har jag idag bara varit jävligt irriterad på ALLT.
Fattar inte varför jag varit så skitarg och irriterad på allt?
/B
Hårig borste kan jag lätt plocka fram men vet inte om det är en med katthår du saknar?Kan någon hitta vår borttappade hårborste?
Samma här men en del anledningar vet jag, men sen skyller jag resten på vädret så onödigt med regnHelt utan anledning så har jag idag bara varit jävligt irriterad på ALLT.
/B
Nä och jag hittade den under byrånHårig borste kan jag lätt plocka fram men vet inte om det är en med katthår du saknar?
Helt utan anledning så har jag idag bara varit jävligt irriterad på ALLT.
/B
Samma här. Jag brukar verkligen få stålsätta mig för att inte bita huvudet av stackars oskyldiga medmänniskor.....Låter som mig dagen innan mens.
Helt utan anledning så har jag idag bara varit jävligt irriterad på ALLT.
/B
Kära nån, det är ju en allmän tråd på ett allmänt forum
Och i just denna tråden så är det mer av ett vardags-samtal över den som andra trådar inte har. Då kan det mera vara av frågekaraktär eller "för och emot"-karaktär.
Men ett tips kan ju vara att läsa lite om vad som skrivs och avhandlas i tråden så att man inte blir en "party pooper"
Har inte haft mens på de senaste 15 åren. Det har nog bara varit för mycket detta året helt enkelt, inte ens jag orkar hålla masken jämnt. Tur att maken bara skrattar åt mig.Låter som mig dagen innan mens.
Klimakteriet kossa i såfall...Hormoner i obalans?
Hur menar du? Jag förstår inte, utveckla gärna.(sedan trodde jag i min enfald att jag läste lite inlägg innan det jag citerade men tydligen tänkte jag tokigt/missade några inlägg).
Nej. Bara att köpa en ny.Kan någon hitta vår borttappade hårborste?
Hur menar du? Jag förstår inte, utveckla gärna.
Orkar inte laga mat så nu blir det macka med kaviar och ägg.
Bra så jag får lite info hur han kommer att se ut .Rycker du hår ur öronen åxo ?Svärmor klipper henne
Kan kolla om jag hittar en bild på henne klippt