Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir lite ställd av att läsa att folk inte släpps in i dessa trådar. Jag har aldrig upplevt att vi inte skulle vara inkluderande, åtminstone inte i denna tråd, där jag upplever att vi stöttar alla som behöver det och hejar på. Har ingen erfarenhet av de andra s.k. evighetstrådarna dock, då jag inte hänger i dem. Bra att Gunnar inte har någon tanke på att förpassa dessa trådar i alla fall!
Jag skriver typ en gång i månaden i en chattråd, men jag upplever mig inte dissad alls.

Idag har jag inte varit utanför dörren. Inte ens för att gå till soptunnan. Mina söndagar utan barn blir gärna enbart soffhäng, halvsovande. Försöker läsa lite, somnar en stund, vaknar och läser vidare. Men jag har lagat mat hela två gånger! Rekord. Lunch blev gravad lax (fusk) med kokt potatis. Middag zuccini som marinerades i vitlök. Morotsbiffar och några stekta potatisar. Ljuvligt gott!"

Jag kommer inte ihåg vem som önskade sig bilder från mitt stall men här kommer några iaf.
Jag kan fota fler imorgon eftersom inte allt är med.

Totalt är det tre delar som är ihopbyggda och det finns in-/utgångar åt åtta håll. (Lite beroende på hur man räknar.)

Här står mina hästar. Det är två boxar byggda ute på logen. Här finns således också båda höbalarna samt halmloftet. Till höger traktordörrar, till vänster inbyggd bod med sadelkammare och toalett samt utgång till uppbindningsplatsen på bilden som visades häromdagen.

Bifogade filer

• IMG_20180415_190723.webp
    IMG_20180415_190723.webp
    324,9 KB · Visningar: 56
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar