Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skriver typ en gång i månaden i en chattråd, men jag upplever mig inte dissad alls.Jag blir lite ställd av att läsa att folk inte släpps in i dessa trådar. Jag har aldrig upplevt att vi inte skulle vara inkluderande, åtminstone inte i denna tråd, där jag upplever att vi stöttar alla som behöver det och hejar på. Har ingen erfarenhet av de andra s.k. evighetstrådarna dock, då jag inte hänger i dem. Bra att Gunnar inte har någon tanke på att förpassa dessa trådar i alla fall!
Tackar!Grattis @Tranan lite sent med hipp hipp hurra
Papptallrikar och plastmuggar med edgångs bestick!Jag måste diska! Jag hatar att diska
Papptallrikar och plastmuggar med edgångs bestick!
Åh, det där håller jag också på med. Lagom kul när det kom lite regn idag och den torra jorden förvandlades till lervälling... yay... men skam för den som ger sig, ska nog bli klar någon gång.Mockat en hage. Det är verkligen det värsta jag vet!
Har du inte mikro, maten brukar komma i papper.Finns det engångskastruller och stekpannor också?
Svärmor klipper henneDet är lika med min åxo .Både i rumpan och ögonen .Ska försöka hitta någon som kan klippa hunden helt till sommaren .Pälsen växer som ogräs .Hur klipper du hunden till sommaren ?
ugn och engångsformar i aluminium?Finns det engångskastruller och stekpannor också?