Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och grannen har varit ute på en mysig skrittrunda på hästarna. Vi har även rullat ut en ny höbal och fått upp "den stora bollen som ska se till att det blir mindre insekter". Det kan vara så att det finns ett smidigare namn än så på den :idea::confused:

Har även hängt tvätt och ska så småningom dammsuga och svabba golv. Tror dock jag måste ladda genom att värma på pizzan som blev över igår först :d

”Bromsfälla” ;)

Jag och grannen har gjort iordning en fikahörna haha
Mina utemöbler gör sig bra där.
Självklart får grannen sitta där med :)
IMG_20180415_151955.webp

Har helt missat diskussionen om Allmänna tråden - så går det när man tittar på hur Bruins slaktade Leafs. :meh: Kan någon peka ut den?

Du känner väl en del hästfolk? Nästan alla har en elklippare.
Tanten skaffade en battelian:D dvs en trimmer på svenska för att klippa både hund och mig :eek: men hon är framme med saxen nästan var dag på Leo och klipper bort lite här och lite där så snart ser han ut som accident som hon sa till mig då hon skulle använda trimmern och glömde sätta på distansen och mitt huvud såg ut som en landningsbana :eek:

Hinner inte läsa ikapp tråden men ser att du fått goda nyheter @Marita73 :) :heart

Hälsade på hos min mamma igår vilket var trevligt även om man sitter i bilen 6 timmar för att ta sig dit och hem, och har skrivit på min uppgift i fredags och idag. Min lärare sa att det gör inget om jag skriver 1591 ord (ordomfång på 500-1500 ord) för så noga räknade han inte. Men nu har jag skrivit 2/3 och är uppe i 1900 ord O_o Kommer få ett helvete att minska ner :laugh: :cautious:
Precis blivit klar med andra biten. Får försöka banta ner det lite och börja skriva sista delen sen.

Men tänkte avsluta om en timma för sen ska barnen i säng och jag umgås med maken innan sovdags och låta hjärnan få in någon slappeinfo typ a la komediserie :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar