Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och grannen har varit ute på en mysig skrittrunda på hästarna. Vi har även rullat ut en ny höbal och fått upp "den stora bollen som ska se till att det blir mindre insekter". Det kan vara så att det finns ett smidigare namn än så på den :idea: :confused:

Har även hängt tvätt och ska så småningom dammsuga och svabba golv. Tror dock jag måste ladda genom att värma på pizzan som blev över igår först :d

Finns de som upplever att vi i dessa trådar "inte tar emot nya" utan de glöms bort/ignoreras eller liknande.
Kära nån, det är ju en allmän tråd på ett allmänt forum :meh:
Och i just denna tråden så är det mer av ett vardags-samtal över den som andra trådar inte har. Då kan det mera vara av frågekaraktär eller "för och emot"-karaktär.
Men ett tips kan ju vara att läsa lite om vad som skrivs och avhandlas i tråden så att man inte blir en "party pooper" :angel:

Har fått en del gjort idag, promenad, tvätt, plocka och dona med barngrejer. Rätt nöjd! Två små störningsmoment dock.. när jag skulle putsa balkongfönstrena hoppade den ena skiten ur i nederkant, får INTE i den igen.. blir till att ringa föreningen imorgon. Sen har diskmaskinshelvetet som krånglat sen jag flyttade in lagt av helt. Att övre korgen lossnat och jävlats har jag ändå stått ut med fast det driver mig till vansinne att montera fast den igen när delar av den är trasig. Men nu blir det fan en ny.

Kära nån, det är ju en allmän tråd på ett allmänt forum :meh:
Och i just denna tråden så är det mer av ett vardags-samtal över den som andra trådar inte har. Då kan det mera vara av frågekaraktär eller "för och emot"-karaktär.
Men ett tips kan ju vara att läsa lite om vad som skrivs och avhandlas i tråden så att man inte blir en "party pooper" :angel:

Nattskiftet är betydligt färre och uppmärksammar alla eventuella nykomlingar :up: Eller kanske Gunnar kan ploppa in (med tanke på alla uppdateringar just som man vant sig vid det gamla gränssnittet :meh: går det kanske nästa gång?) en liten prick eller dylikt vid sin forumbild som visar att man är ny så de äldre deltagarna vet att någon ny har dykt upp och kanske tjattrar lite extra. :) Jag tror inte att det är någon medveten eller ens omedveten uteslutning utan mer att man inte ser att det har kommit en ny i den takt som de här trådarna rusar. Så man pratar ofta med de man känner eftersom man vet att man har mer gemensamma intressen.

Jag vet, det är det som gör dom så läskiga :crazy: Oberäkneliga är dom också :nailbiting:
Vet flera som nästan trampa på björn då andra har stått på en höjd en bit därifrån och sett björnen ligga i en sänka på myren och dom passerar på ungefär 10 meter och dom har inte sett björnen . Men kom att tänka på en man jag kände som var ut efter en gammal Traktorvägen och gick nere på byn och hade sin terrier lös och den lille krabaten gav sig på björnen . Enda kruxet var att gubben gick med kryckor men det slutade bra och han sa efteråt att hunden inte begriper hur liten han är. Klart björnen blev sur över att ha en hund som bet fast sig i röven på honom. Det kunde gått väldigt illa

Gav upp och kör recovery nu. Filer syns vilket är plus, det kommer att ta två veckor, minus. Och jag får be till datorgudarna att min jäkla stenåldersmaskin inte pajar, för då är det nog slut. Suck och stön. Men, men, får jag ut fungerande mediafiler av det så är det mer än värt det. :up:

Jag blir lite ställd av att läsa att folk inte släpps in i dessa trådar. Jag har aldrig upplevt att vi inte skulle vara inkluderande, åtminstone inte i denna tråd, där jag upplever att vi stöttar alla som behöver det och hejar på. Har ingen erfarenhet av de andra s.k. evighetstrådarna dock, då jag inte hänger i dem. Bra att Gunnar inte har någon tanke på att förpassa dessa trådar i alla fall!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar