Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Katterna myser och jag ska ut och rida 😊 ❤️

Bifogade filer

• 5C6DF226-7F3B-4AAB-83BD-8AFE783529DD.webp
    5C6DF226-7F3B-4AAB-83BD-8AFE783529DD.webp
    278 KB · Visningar: 11
Ser på reklamen att det är dax att beställa en ströare för gödsling av gräsmattan .Om någon vecka är det dax att börja med mattan.Blev inget fiske idag då mitt ansikte inte vill ha mer sol då jag ser ut som en jordgubbe i ansiktet .Fick bli en långpromenad istället på skaren .Leo hade planer på att gå till Malung men vi vände efter 5 km .Får försöka smörja ansiktet då det svider .Såg tanten hade en fuktmask kanske ska lägga beslag på den för att få ner svullnaden och kyla lite

Sitter och väntar på att lunchen ska bli klar. Har avklarat höhämtning nu på morgonen, och har startat lite tvätt. Vädret är gråmulet här, och ska nog vara så hela dagen. Tänker pilla med lite saker utomhus om ett tag, men mestadels blir det nog inomhuspyssel idag.

Just det - det är ju hästhoppning på TV i eftermiddag också :up: !

Jag mår som jag förtjänar idag iaf. Åt helvete. Haha, nåväl. Självförvållat.
Kom hem även om jag föll 3 gånger den lilla korta vägen hem men hade sällskap av en annan. Vi var förvisso lika dyngraka han och jag så det var ju inte som så att det var stabilt och säkert.
Men jag levde upp till max igår och det kändes skönt att liksom försvinna från den nykta världen och må extra bra ett tag. Mina kinder värker från all skratt ännu.

Jag mår som jag förtjänar idag iaf. Åt helvete. Haha, nåväl. Självförvållat.
Kom hem även om jag föll 3 gånger den lilla korta vägen hem men hade sällskap av en annan. Vi var förvisso lika dyngraka han och jag så det var ju inte som så att det var stabilt och säkert.
Men jag levde upp till max igår och det kändes skönt att liksom försvinna från den nykta världen och må extra bra ett tag. Mina kinder värker från all skratt ännu.

Det kostar att ligga på topp ;) :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar