Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästarna har kommit ut i hagen även idag. Sen fick jag nåt ryck och städade av alla foderlådor extremt noga, möblerade om i min foderhörna, sopade likt en besatt och diskade av dörren till fikarummet (den var sådär omysigt stallsmutsbrun runt handtaget :yuck:).
Stallägaren kom in mitt när jag höll på med det sista på dörren och verkade inte tycka att jag var riktigt klok :D.

Nu är frågan vad det blir till frukost. Ägg och bacon eller godispåsen som står på bordet...?

Hästarna har kommit ut i hagen även idag. Sen fick jag nåt ryck och städade av alla foderlådor extremt noga, möblerade om i min foderhörna, sopade likt en besatt och diskade av dörren till fikarummet (den var sådär omysigt stallsmutsbrun runt handtaget :yuck:).
Stallägaren kom in mitt när jag höll på med det sista på dörren och verkade inte tycka att jag var riktigt klok :D.

Nu är frågan vad det blir till frukost. Ägg och bacon eller godispåsen som står på bordet...?

Mat först och godis sen. Perfekt söndagsfrukost :up:

Okej, så jag har en mygga inne :cautious:
Det betyder å andra sidan att våren är här :bump: men Facebook påminde om att det faktiskt var snö vid den här tiden förra året O_o
Hursomhelst, kroppen och jag är inte helt överens om den nya kostomläggningen och jag vaknade döhungrig vid halv fem i morse. :meh:
Känner mig rätt vilsen men ska försöka läsa på lite under dagen. Hur svårt ska det vara lixom? :cautious:
Men mer kaffe och sen stallet! I kväll åker inackorderingen. Ledsamt (tycker om honom ) men skönt!

Lyssnar på en föreläsning om krigargraven i Birka som visade sig vara efter en kvinna. Otroligt intressant.
FUnderar på om jag ska läsa gnälltråden ni skriver om, men vet inte om det är så bra för blodtrycket :rage: Är man inte intresserad av en tråd låter man bli att läsa. Är det svårt eller? Nej, jag hoppar över massor med trådar. Tom de absolut flesta, utom denna :D

Känner mig hysteriskt duktig som startat en tvätt. Sitter dock fortfarande i morgonrocken med en katt i knät :D

Jag har slängt i en tvättmaskin och faktiskt lyckats klä på mig men sedan tog det lite tvärnit när jag hamnade här. Ska väl försöka rycka tag i att röja efter middagen och starta diskmaskinen också :wtf:

Sedan envisas särbon med att jag ska hitta på vad vi ska äta till middag... :cautious:

Jag har slängt i en tvättmaskin och faktiskt lyckats klä på mig men sedan tog det lite tvärnit när jag hamnade här. Ska väl försöka rycka tag i att röja efter middagen och starta diskmaskinen också :wtf:

Sedan envisas särbon med att jag ska hitta på vad vi ska äta till middag... :cautious:

Låter skrämmande jobbigt. Jag röstar för köpeköttbullar och snabbmakaroner så vet han hur det blir när han tjatar :p

Jag har hittat en cykel jag vill ha :D
flamingo.webp

Låter skrämmande jobbigt. Jag röstar för köpeköttbullar och snabbmakaroner så vet han hur det blir när han tjatar :p

Du, nu vet jag inte om jag vill känna dig längre... :cautious: :wtf: :yuck: JAG ska ju kunna äta också! :mad:

;)

Jag är egentligen inte sugen på kött men det kanske får bli något sådant för vi behöver verkligen äta oss igenom frysarna. Ja, jag vet att det är bortskämt att gnälla på att det ev blir älgkött :p :laugh:

Jag funderar på vad det är som låter i mitt hus. Det brukar låta en massa så här dags. Har jag fåglar i skorstenen och råttor på vinden?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar