Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Löjligt att vissa verkar störa sig så mycket på denna tråden att den nu riskeras att tas bort :mad:

Jag blev i vilket fall färdig (eller färdig och färdig, finns massor kvar) med eldningen lite efter nio tiden ikväll.
Enormt törstig då kom små flugor i saften jag tog med mig så det var bara att kasta. Glögg är inte heller speciellt törstsläckande.

Underbart varmt ikväll har det varit. Sommaren är på g och våren är här :banana:

Puh, ok, drivern är tillbaka och filerna är fortfarande där någonstans. Ska köra recovery på någon fil och se om det fungerar, kanske är lite annorlunda eftersom det inte är en disk som har omformatterats - hoppas jag. fortsättning följer....

Arrrrgah! Mina snorungar är tillbaka igen. Det är här också en följetong som aldrig tar slut. Hem till Gården nivån :rage: :arghh:

Gud vad jag stressar över sömn. Helt i onödan dessutom. Har fått en fix ide om att jag måste sova minst 8 timmar, helst 9-10 på helgerna, för att må bra. Javisst, jag älskar att sova och sover gärna mycket när tillfälle ges men den här stressen av att vakna tidigt en söndag känns inte rationell O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar