Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rent krast släpp dina vänner eftersom de inte ser DIG. Du är fortfarande Du!
Skaffa en annan medryttarhäst och ta inga pass från din förra eller så när de behöver avlastning då de behandlade dig så där.
Var tydlig med att det inte är OK!
Lycka till du hittar säkert någon snart!

Jag haller med om det har. De har inte bara varit taskiga och oforskamda mot dig @Heulwen , utan tanker sig ocksa att utnyttja dig i framtiden nar det passar dem.
En av mina favorit hund tranare har ar i varlds klass ... han delar in manniskor i tre grupper, A good person; nagon som alltid gor det som ar ratt och har mycket good etik. An average person; nagon som vinglar runt och "klantar till det" med jamna mellanrum, men som inte ar elak eller beraknande. A bad person; nagon som forsoker utnyttja andra for sin egen vinning. Enligt min mening hor dina "vanner" till den tredje kategorien.

Har införskaffat fullt rimlig dörrmatta

Visa bifogad fil 13503

Nu käkar jag svamppasta med riven parmesan och sippar på ett glas rödvin :d

Jatte lacker!

Det här läxförhöret i Smartare än en femteklassare har varit alldeles för enkelt. Alltså kom igen, stava till Storbritannien? När upplöstes svensk-norska unionen? Mättad lösning?
Jag tycker att frågorna brukar kräva lite mer än så.

Grattis @Tranan :)

Har börjat möblera om i sovrummet
Ska ha mitt skrivbord där, men så kan jag inte ha sängen som jag ville så nu kliar jag mig i huvudet efter en annan lösning.
Skulle behöva ha iaf en liten bokhylla där inne med.
Får jag sålt garderobseländet i hallen kan jag ha skrivbordet där

Grattis @Tranan :)

Har börjat möblera om i sovrummet
Ska ha mitt skrivbord där, men så kan jag inte ha sängen som jag ville så nu kliar jag mig i huvudet efter en annan lösning.
Skulle behöva ha iaf en liten bokhylla där inne med.
Får jag sålt garderobseländet i hallen kan jag ha skrivbordet där
Tackar

Funderar på om @Tranan särbehandlar mig? Jag är den enda (?) som inte blivit tackad för gratulation.
Jag skickade ju en rosa ballong med stjärnor och enhörningar vilket kändes riktigt genomtänkt. Färgens vara eller icke kom ju senare på tal dessutom. :p
Jag är stött så jag tar en mugg kaffe och tröstar mig med, nej jag ska ha en rejäl cappuccino minst för att orka med detta. OBS! klart jag är ironisk och tar inte alls illa vid mig såklart.
Däremot så kom jag på en anledning att ta och göra en rejäl cappuccino :o

Funderar på om @Tranan särbehandlar mig? Jag är den enda (?) som inte blivit tackad för gratulation.
Jag skickade ju en rosa ballong med stjärnor och enhörningar vilket kändes riktigt genomtänkt. Färgens vara eller icke kom ju senare på tal dessutom. :p
Jag är stött så jag tar en mugg kaffe och tröstar mig med, nej jag ska ha en rejäl cappuccino minst för att orka med detta. OBS! klart jag är ironisk och tar inte alls illa vid mig såklart.
Däremot så kom jag på en anledning att ta och göra en rejäl cappuccino :o
Förlåt 🙏 jag har inte gjort det med flit. Men tack i alla fall för gratulationen. Och jag ber om ursäkt åter igen för att jag missade dig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar