Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och sketchar lite i photoshop, motivet jag försöker mig på är min nya lastbil på jobbet. Inser nu när jag sitter och sketchar att det är sjukt mycket fler detaljer på den än t ex den gamla lastbilen jag hade. Vi får se hur det blir i slutänden. :o

Idag har varit en heltokig dag, solen strålat som aldrig förr - vi åt både lunch och middag utomhus :d Massor med Transtreck har flygit över oss = VÅR :love:
Krattat under äppelträden och rensat gården på hund:turd: - "det som göms i snö" osv :angel: Kardat av hästarna så mycket päls att det räcker till 4 nya hästar O_o
Sen har vi lagt färdigt köksgolvet *pust*, den del som var helt ogjord under köksskåpen som vi plockade bort (de tidigare ägarna hade alltså bara renoverat fram till köksskåpen och struntat resten). Men nu är det riktigt golv under alla skåp i hela köket :banana:
Nu har jag verkligen förtjänat mitt glas vin, skål!

Mina s.k. vänner dansar som katten runt het gröt. Jag ger upp. Har blivit paria som nybliven mamma och räknas inte längre. De tycker det låter jättekul om jag skaffar ny medryttarhäst och låtsas inte om det jag skriver om att tid, lust och energi finns att fortsätta på nuvarande. Den andra medryttaren erbjöd mig t o m att ta en dag från henne. Min man tog just bort dem som vänner på Fb och tja, ska man orka bry sig om att göra detsamma? De kommer aldrig be om ursäkt för de kommer aldrig anse att det gjort något fel. Eller ska man bara låtsas som ingenting och låta det rinna ut i sanden och ta någon hästdag/månad när de behöver hjälp? De vill att jag promenerar honom iaf.
Hade inte promenerat, snacka om att få "skrapet" av hästeriet :meh:

Mina s.k. vänner dansar som katten runt het gröt. Jag ger upp. Har blivit paria som nybliven mamma och räknas inte längre. De tycker det låter jättekul om jag skaffar ny medryttarhäst och låtsas inte om det jag skriver om att tid, lust och energi finns att fortsätta på nuvarande. Den andra medryttaren erbjöd mig t o m att ta en dag från henne. Min man tog just bort dem som vänner på Fb och tja, ska man orka bry sig om att göra detsamma? De kommer aldrig be om ursäkt för de kommer aldrig anse att det gjort något fel. Eller ska man bara låtsas som ingenting och låta det rinna ut i sanden och ta någon hästdag/månad när de behöver hjälp? De vill att jag promenerar honom iaf.

De som vill/antar att man är något man inte är är faktiskt inga man vill ha i sitt liv. Jag har smärtsamt fått lov att inse det men iaf jag vägrar numera vända ut och in på mig själv för att passa andra. Jag är inte elak mot någon men duger inte den jag är får det vara, oavsett om det är vänner eller familj.

Sitter och lyssnar på matchen mellan Avs och Preds, av någon anledning fungerar inte streamade videos förutom youtube längre efter senaste Win10 uppdateringen. Eller jo, det fungerar i Edge men inte i Chrome, hmmm..... *aluminiumhatt* :cautious:

Min Seagate har inte längre någon driver påstår den eller något innehåll i EaseUs partition master, inget namn eller partition heller - vilket den hade tidigare. Desk Management säger glatt att jodå den är frisk men jag kan inte komma åt den. Vet inte om jag vågar starta om men just nu verkar varenda jävla app att frysa så det är nog nödvändigt. Fuckity fuck.

Socker nere på 6.2 :up: Så inget fysiskt sug, däremot vill jag tröstäta till max av andra skäl :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar