Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och testar ett nytt recept på Guldmjölk och förutom att jag lyckats bränna tungan så tror jag faktiskt att det kan gå ner :up:
(Avskyr gurkmeja! :yuck: )

Inackorderingen har åkt. Känner mig lite less. Tyckte verkligen om honom. Två hästar mindre på kort tid dessutom. Unghästen var upprörd när jag kom för att hennes andra hälft åkt och hade skrapat upp knät som var svullet. Hon lugnade sig dock efter lite pyssel och fick komma in och äta lite extra i boxen. När jag åkte sen stod alla tre lungt och fint och åt i hagen.
Hoppas verkligen det andra stallet är nåt att ha som jag ska kolla på i morgon.

Bra så jag får lite info hur han kommer att se ut .Rycker du hår ur öronen åxo ?
Här är hon ganska nyklippt, lilla Svea :heart Vi klipper ur öronen lite
20180415_212245.webp

Hittade inte min bokföringsbok så jag fick köpa en ny men tror den ligger hos revisorn då jag har bokstavligt vänt huset upp och ner när jag letat men alla fakturor låg i lådan obokförda så det tog längre tid än jag räknat med och mycket huvudvärk men det blev städat om genomgånget det mesta där jag har mina saker .Nu sitter jag med löningen .

Tolkade "Men ett tips kan ju vara att läsa lite om vad som skrivs och avhandlas i tråden så att man inte blir en "party pooper"" som att det var riktat mot mig?
Oj förlåt! Det var verkligen inte meningen :o Jag ber om ursäkt!
Hela mitt inlägg var riktat mot "de" som du hänvisade till i ditt inlägg, dvs dom som sade sig inte bli väl emottagna. Det var ett tips till dessa, inte till dig personligen.
Men se så lätt det blir tokigt med det skrivna ordet!

Är det W10? Många vet inte att det går att ställa in i Windows Update så att den uppdaterar och startar om utanför aktiva timmar. Brukar även gå att ange en exakt tidpunkt för omstart.
Jag måste kolla upp det. Är osäker på vilken version det är. Bara så frustrerande när den börjar uppdatera utan någon förvaring. Så var det aldrig förut :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar