Jag trodde att jag visste hur hat, avsky och förakt kändes. Det gjorde jag inte. Inte förrän nu.
heart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde att jag visste hur hat, avsky och förakt kändes. Det gjorde jag inte. Inte förrän nu.
Köp en riktig hundtrimmer istället. Jag har testat en Delaval för häst på hund. Inte att rekommenderaTanten skaffade en battelian dvs en trimmer på svenska för att klippa både hund och mig men hon är framme med saxen nästan var dag på Leo och klipper bort lite här och lite där så snart ser han ut som accident som hon sa till mig då hon skulle använda trimmern och glömde sätta på distansen och mitt huvud såg ut som en landningsbana
Men fy, vad händer i livet egentligen! Det är ingen trevlig läsning allsJag trodde att jag visste hur hat, avsky och förakt kändes. Det gjorde jag inte. Inte förrän nu.
Men usch heartJag trodde att jag visste hur hat, avsky och förakt kändes. Det gjorde jag inte. Inte förrän nu.
Ett sådant inlägg kräver bildFörsökte att definiera min inredningsstil idag. Kom fram till att det nog är nån slags kombo av bordell, art deco och spårad cirkus
Bok? 70-talet ringde . Varför inte dator?Hittade inte min bokföringsbok så jag fick köpa en ny men tror den ligger hos revisorn då jag har bokstavligt vänt huset upp och ner när jag letat men alla fakturor låg i lådan obokförda så det tog längre tid än jag räknat med och mycket huvudvärk men det blev städat om genomgånget det mesta där jag har mina saker .Nu sitter jag med löningen .
Nä jag är för snål för att skaffa ett programBok? 70-talet ringde . Varför inte dator?
Det kunde ha varit värre. Har man ingen dusch är det inte kul. Det är det inte heller om man måste låna dusch varje gång (och inte vill gå och göra det vid fel tidpunkt på dygnet).Jag borde gå och duscha och lägga tvätten i torktumlaren. Istället sitter jag i soffan och ätet kakor och stör mig på hur jäkla uttråkad jag är Konstruktiv kväll det här
99 kr/månad.Nä jag är för snål för att skaffa ett program
Låter inte kul alls att behöva låna dusch.Det kunde ha varit värre. Har man ingen dusch är det inte kul. Det är det inte heller om man måste låna dusch varje gång (och inte vill gå och göra det vid fel tidpunkt på dygnet).
Se så. Upp å hoppa . Om 10 minuter är du fräsch som en ros.