Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde att jag visste hur hat, avsky och förakt kändes. Det gjorde jag inte. Inte förrän nu.

:heart :heart :heart
1523822367319.webp

Diskat. Suck, en av mina teflonpannor har en massa gojs inbränt. Skrubbar jag med stålull så försvinner hela meningen med teflon - den har legat i blöt i två dagar. Försökte lite försiktigt med min keramaikhällskrapa men då försvann teflonen. Dessutom har min sugpropp gått sönder och läcker så jag måste ha på vattnet hela tiden vilket gjorde att varmvattnet tog slut :meh: Kan jag få tillbaka Fredagen den 13?

Tanten skaffade en battelian:D dvs en trimmer på svenska för att klippa både hund och mig :eek: men hon är framme med saxen nästan var dag på Leo och klipper bort lite här och lite där så snart ser han ut som accident som hon sa till mig då hon skulle använda trimmern och glömde sätta på distansen och mitt huvud såg ut som en landningsbana :eek:
Köp en riktig hundtrimmer istället. Jag har testat en Delaval för häst på hund. Inte att rekommendera :cool:

Hittade inte min bokföringsbok så jag fick köpa en ny men tror den ligger hos revisorn då jag har bokstavligt vänt huset upp och ner när jag letat men alla fakturor låg i lådan obokförda så det tog längre tid än jag räknat med och mycket huvudvärk men det blev städat om genomgånget det mesta där jag har mina saker .Nu sitter jag med löningen .
Bok? 70-talet ringde :D. Varför inte dator?

Jag borde gå och duscha och lägga tvätten i torktumlaren. Istället sitter jag i soffan och ätet kakor och stör mig på hur jäkla uttråkad jag är :meh: Konstruktiv kväll det här

Jag borde gå och duscha och lägga tvätten i torktumlaren. Istället sitter jag i soffan och ätet kakor och stör mig på hur jäkla uttråkad jag är :meh: Konstruktiv kväll det här
Det kunde ha varit värre. Har man ingen dusch är det inte kul. Det är det inte heller om man måste låna dusch varje gång (och inte vill gå och göra det vid fel tidpunkt på dygnet).

Se så. Upp å hoppa :). Om 10 minuter är du fräsch som en ros.

Det kunde ha varit värre. Har man ingen dusch är det inte kul. Det är det inte heller om man måste låna dusch varje gång (och inte vill gå och göra det vid fel tidpunkt på dygnet).

Se så. Upp å hoppa :). Om 10 minuter är du fräsch som en ros.
Låter inte kul alls att behöva låna dusch.
Nu ligger alla fall tvätten i tumlaren, jag har förflyttat mig till sängen och ska kolla på serier en stund innan jag sover. Får bli dusch när jag vaknar i morgon

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar