Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snabb helg - ny vecka! Och jag ska för andra gången i samma månad (innan dess var det säkert 15 år sedan sist, minst) åka till Stockholm. Denna gång jobbrelaterat, men med en rolig kollega, så det blir nog inte så dumt ändå :) . Men nu är det till att förbereda höpåsar, osv IGEN. Allt måste vara färdigpackat och färdigplanerat imorgon bitti, för sedan kommer jag inte tillbaks igen förrän sent på torsdag kväll. SNACKA om att denna veckan kommer att RUSA iväg.... :eek:
välkommen! var ska du vara i Stockholm?

Typiskt med regn när vi ska iväg på studiebesök i annan stad. Men skit samma! Hoppas hela gruppen behagar dyka upp.

Jag gjorde en insats för Huset igår och gerillaodlade ett gäng jättefina flame lilys som jag köpte md mig från Amsterdam. Hoppas de mår bra i blötan, växer upp, och bildar en vacker ring uppe vid björken på gården. :love:

Efter att ha sovit gott i två nätter har den här natten varit mycket skum. Jag tror det är för att jag ska träffa M och har rejält med mixade känslor inför det.

Trodde bara att jag skulle slänga ut hästarna och sedan hem. Men stallägarens ponny kunde inte stå på ena bakbenet, så det tog lite längre tid än beräknat. Hoppas han repar sig, verkar vara en rejäl patellaupphakning.

En arbetskamrat har fått alla sina sadlar stulna i lördags :mad: :(
Sadelliga härjar i Kalmartrakten :rage:
Var säljer dom grejorna sen utomlands eller här i Sverige tro?

Kom hem från båtklubben i går och däckade på soffan, vaknade med en sån där äckelontihelakroppen-feber.
Sitter ändå på jobbet idag, har haft alldeles för mycket sjukfrånvaro senaste tiden.
Tur jag har eget rum, blir inte så många knop i dag :cool:

Ibland här man om någon som berättar att "jag köpte en jättefin sadel billigt" och då börjar man fundera på var den sadeln kommer i från.
Varför kan inte folk bara låta bli andras grejor :arghh:

Jo, en del säljs säkert inom landet också men per sadel är ju det en högre risk. Får man dem bara över gränsen är det ju bara att sälja.

Det är skitdrygt med de som inte ser skillnad på mitt och ditt :meh:

Velar runt på vilken whisky jag ska be maken köpa hem åt mig... Funderar lite på om jag ska bredda mig från Laphroaig och Ardbeg men gick på en nit med Mackmyras rök så jag vet inte riktigt. :cautious:

Velar runt på vilken whisky jag ska be maken köpa hem åt mig... Funderar lite på om jag ska bredda mig från Laphroaig och Ardbeg men gick på en nit med Mackmyras rök så jag vet inte riktigt. :cautious:

Finns ingen anledning att ändra ett vinnande koncept :D Mackmyra tycker jag är skräp, jag testade flera varianter på en mässa och var inte ett dugg imponerad. Väldigt mycket hausse men ingen leverans sas.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar