Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
En arbetskamrat har fått alla sina sadlar stulna i lördags :mad::(
Sadelliga härjar i Kalmartrakten :rage:
Var säljer dom grejorna sen utomlands eller här i Sverige tro?
Jag minns en historia här om året där en tjej som fått sin sadel stulen sen hade suttit och bevakat blocket i typ Polen, och hittat sin sadel där efter ett par veckor.

När ridskolan hade inbrott så stals det bara 5 sadlar, de finaste. Inga av de lättillgängliga ponnysadlarna försvann. Så de vet vad de ska ta. :down:

Har fruktansvärt ont i benen i dag, det är en pina att jobba:down:. Jagar sjukgymnast och det går sådär....:cautious:
Sen ska vc ringa upp och ska bli intressant att se om dom går med på att ge järnet utan remiss från neurologen :angel:
Har precis pratat med praktikplatsen jag ska vara på i fem veckor med start måndag nästa vecka. Jättetrevliga och gulliga! Ska bli skönt att testa annat inom vården och slippa jobbet ett tag ;)

Finns ingen anledning att ändra ett vinnande koncept :D Mackmyra tycker jag är skräp, jag testade flera varianter på en mässa och var inte ett dugg imponerad. Väldigt mycket hausse men ingen leverans sas.
Nej det är nog lika bra att hålla sig till välkända marker, då ska jag bara fundera ut vilken av dem jag ska välja, visst hade du druckit PX cask? Var den bra? :D

Rullar barnvagn och lyssnar på Metallica, typ då jag hinner sitta här.
Min lille skrutt vägrar somna i sin säng utan pappa, och pappa jobbar. Så jag får vackert söva i vagnen, han behöver liksom sova eftersom han är inne på sin andra sjukvecka :banghead:

Diskat. Suck, en av mina teflonpannor har en massa gojs inbränt. Skrubbar jag med stålull så försvinner hela meningen med teflon - den har legat i blöt i två dagar. Försökte lite försiktigt med min keramaikhällskrapa men då försvann teflonen. Dessutom har min sugpropp gått sönder och läcker så jag måste ha på vattnet hela tiden vilket gjorde att varmvattnet tog slut :meh: Kan jag få tillbaka Fredagen den 13?
Aldrig provat detta tips men man ska kunna få bort inbränt om man häller cola i och kokar. :cautious: Eller vatten med diskmedel.

Det är måndag :meh:

Jobbdatorn tycker att det är en jättebra idé att släcka ner om jag inte använt den på en minut eller två och för att väcka den måste jag ange lösenord. Jag har haft problemet förut, men vet inte hur jag löste det.

Och så har dropbox börjat krångla. :arghh:

Malou efter tio handlar om fästingar idag. :yuck: De pratar bl.a. om kronisk borrelia som är omtvistat.
Jag ska försöka ringa vc i em. (Inte angående borrelia).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar