Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan man ju inte göra varje dag. Eller gosa med katterna kan man ju.Gosar katt och leker med henne funderar om det ska planteras något på balkongen och därmed inte få plats själv men njuta av blommor genom balkongsdörrfönstret
Har bara två katter som jag inte får gå ut medGår ut med hundarna
Jag insåg att jag inte bara var slut idag. Jag är sjuk, feber. Tråååkigt!
Fick avboka kvällens planer. Släpat mig till stallet och hem. Hade dåligt samvete över att vovvi inte får så mkt motion idag. Men det löste vi genom att jag satt på trappen och kastade boll åt henne.
Nu ligger vi utslagna i soffan. Jag SKA vara frisk imorgon!
En omtumlande dag. Faktiskt utan motstycke i mitt liv.
Nu ska jag till stallet!
Christ on a piece of toast, plötsligt poppar command prompt upp igen och kör en diagnostic, inga bad sectors, bra, sedan poppar easeus surface test upp, igen utan att jag gör någonting och börjar köra, jag tänker inte vänta 166 timmar!!!
Alltså, alla de där inläggen är som latin för mig! Eller inte latin, för det förstår jag åtminstone, men väldigt obegripligt hur som helst.
Har man sagt A får man säga B!
I det här fallet tänker jag inte skriva något här. Vill man veta så pm:a så kan jag svara. Det är inget positivt.
Fredag 13:e idag va?Hej från Brighton!
Och om det inte är något positivt så gissar jag på att det är den där tingsrätten/familjerätten eller vad det kan heta som tagit något helt tokigt beslut.I det här fallet tänker jag inte skriva något här. Vill man veta så pm:a så kan jag svara. Det är inget positivt.
Och om det inte är något positivt så gissar jag på att det är den där tingsrätten/familjerätten eller vad det kan heta som tagit något helt tokigt beslut.