Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Christ on a piece of toast, plötsligt poppar command prompt upp igen och kör en diagnostic, inga bad sectors, bra, sedan poppar easeus surface test upp, igen utan att jag gör någonting och börjar köra, jag tänker inte vänta 166 timmar!!!

Jag insåg att jag inte bara var slut idag. Jag är sjuk, feber. Tråååkigt!
Fick avboka kvällens planer. Släpat mig till stallet och hem. Hade dåligt samvete över att vovvi inte får så mkt motion idag. Men det löste vi genom att jag satt på trappen och kastade boll åt henne.
Nu ligger vi utslagna i soffan. Jag SKA vara frisk imorgon!

Krya på dig!

Det är vår!

Bifogade filer

• 26F0CEED-4918-4163-81C9-092A8538AB5F.webp
    26F0CEED-4918-4163-81C9-092A8538AB5F.webp
    334,7 KB · Visningar: 15
Christ on a piece of toast, plötsligt poppar command prompt upp igen och kör en diagnostic, inga bad sectors, bra, sedan poppar easeus surface test upp, igen utan att jag gör någonting och börjar köra, jag tänker inte vänta 166 timmar!!!

Alltså, alla de där inläggen är som latin för mig! Eller inte latin, för det förstår jag åtminstone, men väldigt obegripligt hur som helst. :laugh:

Alltså, alla de där inläggen är som latin för mig! Eller inte latin, för det förstår jag åtminstone, men väldigt obegripligt hur som helst. :laugh:

I princip, en av mina hårddiskar som jag har otroligt mycket filmer och annat lagrat på började krångla. Försöker nu rädda vad som räddas kan på olika sätt. Och just nu händer det saker jag inte har klickat öppet. Och det senaste som jag inte vågar avbryta kommer ta ca 12 timmar innan den är färdig. Den har kört i en halvtimme och har en bit kvar till 1% :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30