Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varje liten svart ruta testas av applikationen om den är ok. Är den det, blir den grön. Är den dålig då blir den röd. Att fylla varje liten ruta tar en halv evighet. Jag räknade fel, om det fortsätter i samma hastighet kommer det ta 15 dagar... :arghh::arghh::arghh::turd::rage:
Aldrig gjort sånt där mig veterligen. Men 15 dagar kan väl knappast vara normalt O_o

Hur kommer det sig att man blir yr länge om man vaknar till för hastigt?
Drömde att min dator fick virus som till slut ledde till min mobil (pga kopplad?). Till slut fick jag så pass mycket panik att jag vaknade till och klev upp. Men gick som ett jäkla fyllo från sängen till badrummet.

Så blev den :)
IMG_20180413_201019_339.jpg

Om jag gör den igen så ska jag ha i mer potatismjöl, för fyllningen blev lite i blötaste laget. Annars god :d !

Det är fredag den 13 va? :meh: Fick just ett mejl från min handledare att jag få använda boken jag ville men den kommer att bli svår att använda till just den här uppgiften så vill jag kunna göra uppgiften bra så vore det bättre att jag valde en annan bok, men jag borde använda boken till uppsatsen. :arghh: Så nu börjar jag om igen och försöker hitta en bok som går att koppla till mitt ämne men ändå funkar till uppgiften. :crazy:

Det är fredag den 13 va? :meh: Fick just ett mejl från min handledare att jag få använda boken jag ville men den kommer att bli svår att använda till just den här uppgiften så vill jag kunna göra uppgiften bra så vore det bättre att jag valde en annan bok, men jag borde använda boken till uppsatsen. :arghh: Så nu börjar jag om igen och försöker hitta en bok som går att koppla till mitt ämne men ändå funkar till uppgiften. :crazy:
Ja det är fredag 13:e, lider med dig.
Själv kör jag skonkost alá havregrynsgröt miniportion för det verkar som mitt magsår är på g igen.:banghead:

Aldrig gjort sånt där mig veterligen. Men 15 dagar kan väl knappast vara normalt O_o

Nope! Vilket är varför jag är så frustrerad! :arghh: Egentligen ska det gå på några timmar.

Flikmästarinnan! Värt stänga lite kanske? du har väl inte så kraftigt internet heller?

Internetuppkopplingen spelar ingen roll utan det är processorkraften och RAM och jag har inte precis gott om något.Därav segheten. Egentligen skulle jag inte ha några appar öppna förutom easeus :meh: kanske loggar ur chrome och prövar att stänga ner allting och använda galaxy tab istället. eller så gör jag det ikväll/natt och ser om det hjälper när jag ändå sover, (hah!)

Ja det är fredag 13:e, lider med dig.
Själv kör jag skonkost alá havregrynsgröt miniportion för det verkar som mitt magsår är på g igen.:banghead:
Huvaligen, jag som är skrämd av mitt elände skulle säga sök läkare. Vissa magsår kräver penicillin för att läka, och det blir inte bra annars men alla läkare tror inte på det.
Jag tror att jag har lyckats hitta en text som fungerar både för uppgiften och för den kommande uppsatsen, det hade varit betydligt enklare att bara läsa en text i största allmänhet :cautious: Men nu får jag väl vänta till måndag kväll innan min kära handledare svarar igen, hen kollar bara mejlen en gång om dagen och då på kvällen. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar