Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar ingenting
Jag fattar ingenting
Ugh....Jag får svindel... !Fredagsnöje...
Visa bifogad fil 13440
Aldrig gjort sånt där mig veterligen. Men 15 dagar kan väl knappast vara normaltVarje liten svart ruta testas av applikationen om den är ok. Är den det, blir den grön. Är den dålig då blir den röd. Att fylla varje liten ruta tar en halv evighet. Jag räknade fel, om det fortsätter i samma hastighet kommer det ta 15 dagar...
Faktiskt imponerande att tapetsera så härFredagsnöje...
Visa bifogad fil 13440
I det här fallet tänker jag inte skriva något här. Vill man veta så pm:a så kan jag svara. Det är inget positivt.
En omtumlande dag. Faktiskt utan motstycke i mitt liv.
Nu ska jag till stallet!
Pa gott eller ont?
Flikmästarinnan! Värt stänga lite kanske? du har väl inte så kraftigt internet heller?
Så blev den
Om jag gör den igen så ska jag ha i mer potatismjöl, för fyllningen blev lite i blötaste laget. Annars god !
Å så gott!!Ibland får man ge efter för frestelser, trots att man egentligen inte tål gul lök. Fransk löksoppa
Ja det är fredag 13:e, lider med dig.Det är fredag den 13 va? Fick just ett mejl från min handledare att jag få använda boken jag ville men den kommer att bli svår att använda till just den här uppgiften så vill jag kunna göra uppgiften bra så vore det bättre att jag valde en annan bok, men jag borde använda boken till uppsatsen. Så nu börjar jag om igen och försöker hitta en bok som går att koppla till mitt ämne men ändå funkar till uppgiften.
Aldrig gjort sånt där mig veterligen. Men 15 dagar kan väl knappast vara normalt
Flikmästarinnan! Värt stänga lite kanske? du har väl inte så kraftigt internet heller?
Huvaligen, jag som är skrämd av mitt elände skulle säga sök läkare. Vissa magsår kräver penicillin för att läka, och det blir inte bra annars men alla läkare tror inte på det.Ja det är fredag 13:e, lider med dig.
Själv kör jag skonkost alá havregrynsgröt miniportion för det verkar som mitt magsår är på g igen.